” Bila mar4h je buat muka, bila mar4h je buat muka.. ” – Sherry Alhadad

Video Lakonan Sherry Alhadad Bersama Ryan Bakery Dalam Rancangan MeleT0P Buat Penonton Berdek4h Ketawa. Part Ryan Buat Mata Jeling Lepas Kena Mar4h Dengan Sherry Tu Paling Kelakar. Ger4m Je Rasa Tengok, Haha !!

Sebut saja nama Ryan Bakery, pasti ramai mengenali pemuda ini yang sering tampil dengan yang video mengimbau zaman kanak-kanak dan persekolahan sehingga mendapat jutaan tontonan di media sosial.

Meninjau di akaun Instagram MeleT0P, pada minggu ini Ryan telah menjadi tetamu jemputan menerusi rancangan tersebut. Telah dikongsikan satu babak lakonan Ryan bersama pengacara terkenal iaitu Sherry Alhadad.

Menerusi video itu, Ryan tampil dengan watak kanak-kanak dengan bedak penuh di muka sedang bermain alat permainan. Manakala Sherry pula telah membawa watak sebagai ibu kepada Ryan. Telatah lakonan kedua mereka ini telah menarik perhatian penonton.

Ketika Sherry berlakon sedang mar4h kepada Ryan, gaya Ryan yang meraj0k sambil membuat mata jel1ng membuatkan penonton terhibur dan ketawa. Sehingga kini, video lakonan Sherry bersama Ryan telah mendapat ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Antara video-video lain yang dikongsikan di Instagram MeleT0P :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur dan memberikan emoji ketawa setelah menonton lakonan Sherry dan Ryan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Bedak dengan mata tu haha memang kelakar habis lah. Ger4m je aku tengok si Ryan ni, hahahahaa.. “

” Gaya, muka sebijik mcm sho0t video lah, hahaha. Padu lah lawak Ryan ni, memang tak larat ketawa kalau tengok.. “

” Bedak dan Ryan tak dapat dipisahkan lah. Ger4mnyaaaa mata jeling dia tuuuu, haha adeh lakonan mantap.. “

” Hahahahaha ad0i lah Ryan dengan Sherry memang best lah. Sebelum ni dgn Shuib pun sempoiii juga.. “

” Hahahaha steady bang Ryan. Support dari jauhhh,  ni pelakon baru soon, moga terus murah rezeki bang Ryan.. “

” Luar biasa kelakar dia, hahaha. Macam ni baru best MeleT0P jemput, baru seronok nak tengok tau.. “

” Comel lah watak Ryan bawa ni, mata tu mata tu paling win. Macam nak tep0k je muka penuh bedak tu ger4m.. “

Lakonan Ryan memang tak pernah mengecew4kan. Meskipun hanya sedikit sahaja dialog, gayanya sudah cukup buat ramai berdek4h ketawa. Apa-apa pun, semoga Ryan terus berjaya dalam bidang yang diceburinya ini dan segala urusan sentiasa dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG  MeleT0P

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..