” Eh, Dariya gelak sebijik mama dia.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Sari Yanti, Dariya Inara Yang Meraih Perhatian Ramai. Wah, Dah Besarlah Dia. Banyak Cakap Dah Dariya Ni. Muka Tu Memang C0py Paste Mama Dariya Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Dariya Inara, perkongsian video terbaru Dariya telah meraih perhatian ramai. Sejak ianya dimuatnaik, video tersebut telah menerima lebih daripada 33 ribu jumlah tanda suka.

Ini kerana kali terakhir p0sting Dariya di akaun Instagramnya ialah pada Disember tahun lalu. Nampaknya sudah lama akaun Dariya tidak dikemaskini. Pastinya apabila ada gambar dan videio terbaru Dariya akan mencur1 perhatian ramai.

Dariya merupakan anak kepada pasangan selebriti Jep Sepahtu dan Sari Yanti. Dariya merupakan satu-satunya cahaya mata perempuan dalam keluarga. Kini usia Dariya sudah mencecah 4 tahun dan merupakan seorang kakak kepada dua orang adik lelaki.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat Dariya sedang bercakap sesuatu. Walaupun kurang jelas apa yang dikatakan namun Dariya nampaknya seorang yang sudah petah berkata-kata. Mesti peramah ni macam bapanya.

Jom tonton video di bawah ;

Di ruangan komen, ramai menyatakan wajah Dariya banyak seiras dengan ibunya. Antara komen-komen yang diberikan :

” Comel, cerdiknya.. c0py paste muka sari.. apa dia cakap tu.. tak paham langsung lah.. Ehh Dariya gelak sebiji mama dia.. “

” Sebijik muka ibu dia.. comel dariya.. Monster dariya sayang m0nster takk… betul ke? copy paste muka kak sari ni.. “

” Muka mommy + muka daddy, perfect mix.. comelnya dariya inara.. macam sari yanti.. baru baik dem4m yer.. “

Di ruangan kapsyen p0sting tersebut ada dinyatakan bahawa Dariya baru sahaja pulih daripada dem4m. Alahai, memang apabila Dariya tersenyum sebijik macam ibunya. Manis juga seperti ibunya seperti kata pepatah ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi.

Kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Dariya Inara membesar menjadi anak yang baik serta anak yang solehah. InsyaAllah, amin. Pastinya apabila Dariya dewasa kelak persis seperi wajah ibunya, Sari Yanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dariya Inara

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..