” Comelnya Cik Yam layan adik Khaleeda, tersenyum tengok gelagat Cik Yam.. ” – Netizen

Fizo Omar Kongsi Video Gelagat Anaknya, Wan Maryam Yang Begitu Teruja Melayan Baby Wan Khaleeda. Alahai Sayang Sangat Cik Yam Dekat Adik Dia. Sampai Terduduk Pen4t Ye, Hehe !!

Kelahiran si kecil yang diberi nama Wan Khaleeda ini menambahkan lagi kegembiraan keluarga kecil Fizo Omar. Lahir 2 minggu lebih awal dari tarikh jangkaan, Fizo dan Fazeera memanjatkan kesyukuran atas kurniaan tersebut.

Selain Fizo dan Fazeera, Wan Maryam iaitu anak sulung Fizo paling teruja dengan kehadiran si adik. Meninjau akaun Instagram Fizo Omar, telah dikongsikan satu video yang memaparkan telatah Maryam ketika bersama baby Khaleeda.

Fizo memegang baby Khaleeda manakala Maryam pula asyik berj0get sambil menyanyikan lagu kanak-kanak, Baby Shark. Bukan main lagi kakak Maryam berj0get untuk menghiburkan adiknya itu, sampai terduduk pen4t katanya.

Wajah si kecil Khaleeda juga nampak comel walaupun tidak ditunjukkan secara penuh. Untung Fizo ada anak yang baik seperti Maryam. Sudah tunjuk ciri-ciri kakak yang penyayanglah Maryam. Tunggu Khaleeda besar, tentu kamcing dengan kakak Maryam.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Fizo ini telahpun meraih lebih 7000 likes dan 115 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Baiknya kakak maryam main dengan adik.. opah pulop yang tersenyum sorang-sorang.. hahaha.. “

” Comelnya sister Yam layan adik Khaleeda. Semoga kedua-duanya membesar menjadi anak anak yang solehah.. “

” Comel betul sister Yam ni ye. Haha cik yam cik yam, sayang sangat dekat adik dia. Papa nak pinjamlah baby nanti ek.. “

” Uncle yang tersenyum tengok gelagat Cik Yam ni. Pandai layan adik baby, comel sangat Yam.. “

” Cik Yam, comelnya rambut dan aksi berj0get tu. Alala cute je Cik Yam layan adik baby. Pandai sister Yam menari.. “

” Pandai kakak Maryam agah adik dia, comelnya dua beradik ni. Baby pun happy ada kakak penyayang macam cik yam ni.. “

” Comel Cik Yam buat macam tu haha. Ger4m nak buat adik ke tu Yam, happynya Cik Yam ada adik.. “

” Alolo suka Yam dapat adik. Comel sangat dorang dua-dua ni. Pandai sangat Yam layan baby.. “

Pandai sangat Maryam, daddy pun tergelak tengok Maryam yang ceria ini. Baik Maryam ataupun Khaleeda, dua-dua pun comel dan menjadi kesayangan daddy. Semoga Maryam menjadi kakak yang baik dan pelindung kepada adiknya ini selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizo Omar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..