” Amboi Mamu, dan lagi noh nak try Sally, haha.. ” – Netizen

Video Sharnaaz Ahmad Menyak4t Siti Saleha Di Pentas Muzikal Lawak Superstar 3 Buat Penonton Terhibur. Part Sharnaaz Post Dan Puji Gambar Sally Tu Lain Macam. Peminat Pulak Yang Teruja, Hehe !!

Muzikal Lawak Superstar musim ketiga, iaitu program komedi nyanyian yang menggabungkan pelawak dan penghibur dalam satu kumpulan dengan trademarkDalam Komedi Ada Nyanyian ‘ telah pun membuka tirai konsert pertamanya pada 22 Julai 2022 baru-baru ini.

Penyanyi Elly Mazlein atau lebih dikenali dengan panggilan Kak Lina sekali lagi telah menjadi hos tetap bersama gandingan baru iaitu Sharnaaz Ahmad yang hanya diperkenalkan pada konsert pertama pada malam tersebut.

Meninjau di akaun Instagram Daebakingz, ada berkongsi video gelagat Sharnaaz Ahmad sedang menyak4t Siti Saleha iaitu selaku juri baru. Malah menerusi akaun Instagram Sharnaaz juga, Sharnaaz turut berkongsi gambar Siti Saleha dengan memuji Siti Saleha kelihatan cantik mengenakan baju tradisional Melayu.

Perkongsian itu telah menarik perhatian warganet. Ada yang meny4kat mengatakan melihat Sharnaaz dan Siti Saleha seperti pasangan yang sepadan. Sehingga kini posting oleh Sharnaaz itu telah mendapat puluhan ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, selain terhibur dengan gelagat Sharnaaz, ramai yang memuji penampilan Sharnaaz sebagai pengacara baru menerusi rancangan tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Amboi mamu, dan lagi noh nak try Sally, haha. Mana tahu try2 kali ni berjodoh betul kan mamu, hehe.. “

” Elok betul mamu gambar last, saya tengok pun berkenan. Go mamu go, nampak sepadan lah dengan mamu yang ni.. “

” Cayalah semalam mamu yang jadi pengacara, semoga terus berkembang kerjaya mamu. Sempoi bakhang.. “

” Sorang kacak bagai pahlawan, sorang cantik bagaikan puteri gunung. Kalau ini yang Sharnaaz berkenan, kami peminat sokong.. “

” Dua2 single apa salahnya, haha syok tengok muka Sharnaaz bila Sally puji dia handsome, sahih kembang pungk0k atas pentas.. “

” Boleh la coba memandangkan Khuzairi pon takdak kat situ ayuh mamu, dapatkan Mia Adriana, hahahaha.. “

” Cantik lah Sally, memang patut dapat pujian daripada Sharnaaz. Comel tengok Sharnaaz kac4u Sally.. “

Amboi kemain happy Sharnaaz dapat pujian daripada Siti Saleh. Memang nampak cantik sangat Siti Saleha mengenakan persalinan begitu. Apa-apa semoga Sharnaaz akan terus maju jaya dalam apa bidang yang diceburinya dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG  daebakingz, sharnaazahmad, sallywho

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..