” Video paling best pernah aku tengok, gel0ng sungguh mak dengan anak ni haha.. ” – Netizen

Video Reen Rahim Berterus Terang Dengan Uminya Tentang Satu Rahsia Yang Sudah Lama Disimpan. Ad0i Reen, Kalau Tak Menyakat Umi Memang Tak Sah. Sampai Keluar Segala Latah Umi. Power Rangers Purple Lagi, Lawak Lah Haha !!

Meninjau akaun Instagram Reen Rahim, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan perbualan antara Reen dan ibunya ketika berada di dalam kereta. Sudah lama tidak merakam video di dalam kereta bersama, Reen memberitahu uminya ini ada sesuatu yang ingin diberitahu.

Sudah namanya pelakon, pandai sungguh Reen berlakon seperti rahsia besar yang disimpan daripada pengetahuan uminya ini. Seperti sinetron bersiri, bukan main sus4h Reen hendak meluahkan sehinggakan uminya hampir hilang sabar.

Rupanya Reen bergurau memberitahu dia sebenarnya Ultraman dan ini membuatkan uminya tergelak besar. Sempat lagi Reen melawak mengatakan jika dia tidak menjawab telefon maknanya dia sedang menyelamatkan orang.

Alahai Reen, ada sahaja ideanya hendak mengusik umi apabila bersama. Umi pula seorang yang kuat melatah, lagilah suka Reen menyakat. Dah lah Reen Ultraman, Umi pula Batman dan Power Rangers purple. Ad0i Umi pun sama kelakar dengan anak.

Jom tonton video di bawah :

Setakat sekarang, hampir 64 ribu tontonan sudahpun direkodkan untuk posting tersebut. Terhibur dengan telatah Reen dan uminya ini, antara komen-komen peminat :

” Haha weyy ko ni Reen, kelakar lah. Gelak beriya tau, tengok banyak kalipun let1h gelak.. Pengakuan paling jujur ni haha.. “

” Haha amie ni kelako la, kau memang tingtong la Reen. Power Rangers purple haha, ni Malaysia je ada tau aduilah.. “

” Kau ni buat hal lah Reen, haha. Umi nya pun, suka tengok comel rock rock gitu.. Sak1t perut sis tengok gelagat dua beran4k ni.. “

” Pen4t tunggu cerita dia haha, last-last benda tu yang dicakapnya. Haha ultraman yang mana satu sis ni haha.. “

” Ger4m tengok dua beranak ni haha, h1lang terus badm0od aku tadi tau. Lawak g1la betul.. video paling best pernah aku tengok haha.. “

” Batman, power rangers haha, gel0ng sungguh mak dengan anak ni. Menyakat sungguhlah Reen.. “

” Yang last tu best, mak sporting dengan latahnya haha. Ng0k ngek lah Reen, umi pun melayan je.. “

” Superhero rupanya family dia haha. Kalau tak kelakar dan g1la g1la bukan Reen Rahim. Terhibur tengok.. “

” Ad0i lawak g1la, umi dia pun melayan je perangai g1la g1la anak dia. Power rangers purple tu tak menahan haha.. “

Anak kuat menyakat, maknya pula suka melayan, memang ngam betul anak beran4k ini. Boleh h1lang str3ss peminat tengok telatah Reen dan uminya. Untung Reen ada umi yang sporting sebegini. Apa-apa pun, semoga Reen gembira selalu bersama keluarga tersayang dan terus ceria selalu yer.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Reen RahimĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..