” Hab1slah mummy kena bereb0t daddy dengan Fatima.. ” – Netizen

Asyik Menonton Bersama Daddynya Fattah Amin, Kata-Kata Nur Fatima Aisya Kepada Mommynya, Fazura Buat Peminat Terhibur. Amb0i Nyanma, Ayat Tu Bukan Main Lagi Yer. Kes1an Mummy, Haha !!

Meninjau akaun Instagram Lovelyfatima, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Fazura bergurau dengan anaknya, Nur Fatima Aisya. Dapat dilihat kapsyen pada video tersebut berbunyi ‘ The night i c4ught my husband with another girl’ย  .

Fatima ketika itu sedang asyik menonton televisyen bersama daddynya, Fattah Amin dan Fazura merakam gelagat anak dan ayah ini. Ketika Fazura bertanyakan kepada Fatima dalam nada bergurau siapa Fatima dan mengapa duduk bersama suaminya, jawapan Fatima membuatkan Fattah pun ketawa.

Bersahaja si kecil Fatima ini membuat isyarat jari dan memberitahu Fazura ‘ Tak boleh ‘. Alahai Fatima, bukan main lagi hendak berkep1t dengan daddy kesayangan tu. Mummy pun kal4h dengan Fatima nampaknya.

Sudah lewat malam pun masih gigih Fatima menonton bersama daddy ye sayang. Telatah Fatima memang selalu mencuit hati peminat apatah lagi dengan mulutnya yang semakin petah dan banyak cakap sekarang.

Jom tonton video di bawah :

Kata-kata Fatima kepada mummynya ini membuatkan ramai peminat terhibur. Antara komen-komen yang diberikan oleh peminat :

” Tak boleh haha, ad0i lawaklah Fatima ni. C0nquer daddy sepenuhnya ni Fatima sayang haha. Mommy s0rry ye, daddy Fatima punya haha.. “

” Hab1slah mummy kena bereb0t daddy dengan Fatima. Daddy sekarang Fatima punya, kes1an mummy haha.. “

” Comelnya lah Fatima ni, clever girl. Comel je sebut tak boleh dekat mummy tu, dengan jari jari pun tunjuk punya lah nak bagitahu tak boleh kac4u dia dengan daddy haha.. “

” Hehe pandai pula Fatima jawab, mommy tak boleh ye haha. Siap dengan jari dia tu, cute lah daddy’s girl ni.. “

” Sabar ye mummy Fatima yang bijak haha, tak boleh ye mummy, daddy Nyanma punya haha.. “

” Dengar tu mummy ‘ tak boleh ‘ haha comel Fatima. Fattah Amin dah jadi reb0tan antara Fatima dan Fazura.. “

” Hab1s lah mommy … nyanma dah c0nquer daddy… Tak Boleh tu am4ran ka Nyanma hehehe bud4k bijak ne ger4m aunty.. “

” Fatima dah menguasai daddynya. Habislah no ruang mommy. Ulang banyak kali nak dengar dia cakap tak boleh tu haha.. “

Ad0i Fatima, ayat tu bijak betul ye. Daddy dan mummy tidak boleh berkep1t lah, nampaknya terpaks4lah mummy kena beralah yer. Apa-apa pun, semoga gembira dan ceria selalu Fazura dan Fattahย  bersama Fatima tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovelyfatima, IG Bamtahdolly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..