” Ada yang tanya anak kami tak sekolah ka ? Ad0i h4ngpa pun.. ” – Rozita Che Wan

Selalu Kongsi Video Anak Perempuannya, Aaisyah Dhia Rana Bersolek, Ada Yang Bertanya Kepada Rozita Che Wan Adakah Aaisyah Tidak Bersekolah. Ini Respon Che Ta, Harap Lepas Ni Tak Ada Lagi Lah Yang Bertanya Yer !!

Pelakon Rozita Che Wan sering mencur1 tumpuan warganet akan penampilannya yang cantik. Bukan sahaja Rozita, malah anak perempuannya, Aaisyah Dhia Rana juga turut mempunyai minat yang sama seperti Rozita yang suka berfesyen.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Rozita atau lebih dikenali dengan panggilan Che Ta, telah memberikan respon apabila ada segelintir netizen yang bertanyakan adakah Aaisyah tidak bersekolah kerana sering dilihat Aaisyah membuat video makeup.

Jelas Che Ta, Aaisyah sekarang sedang bercuti panjang dan akan bersekolah kembali pada bulan Ogos nanti kerana Aaisyah bersekolah di International School. Apabila Aaisyah kelapangan, Aaisyah akan mengikut Che Ta ke mana sahaja.

Malah Che Ta juga menjelaskan bahawa, walaupun Aaisyah sangat minat makeup, namun pelajarannya tidak pernah terab4i dan ada cikgu yang datang ke rumah bagi mengadakan kelas pelajaran buat Aaisyah.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

Di ruangan komen, para peminat telah memberikan kata-kata positif dan memuji kecantikan Aaisyah dalam video itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Comeiiii. Biaq pi la Kak oiii depa nak kata apa. International school mmg bre4k tak sama ngan sini. Baguih kak ada rezeki pi hantaq Aisyah international school. Because she mix alot with other races and different cultures.. “

” Lahaiii manihh letingg cantekk Aaisyahhh let0psss kami suka tngok. L4ntak p org yg dok mengata tu depa ada masalah hati.. “

” Tu lh netizen dok kal0t anak org itu ini, tau lh mak pak nk urus anak sendiqi. Mcm nak ambil alih tugas plk sedang family sendiri terurus ke tidak haha. Btw comel Aaisyah.. “

” Alahai Aaisyaa always segak cam mummy dia. Takpe Aaisyaa janji awak happy n comey, biarkan org nak cakap apa.. “

” Sama dgn anak saya tgh cuti. Bulan 9 start new sem, tu la kan org ni keja nak mengata ja. Ad0i kalau tak tau baik duk diam2.. “

” Anak menakan kami yg dok kpg pun kemain bermekap siap pipi merah, mulut merah dgn shadow madow. Pastu rekod video buat mcm pembaca berita. Bud4k2 memang suka main makeup2.. “

” Intrnational ye gais, jgn bndg kn ank kta yg sek gabemen. Ecah cntk untie suka sangat lah tengok.. “

Diharapkan dengan penjelasan Che Ta ini terungkai lah segala persoalan. Apa-apa pun, Aaisyah memang cantik sangat lah dalam video, macam heroin hindustan. Semoga Aaisyah menjadi anak yang baik dan berjaya dalam pelajaran.

Silakan SHARE..

Sumber : IG rozitachewan1

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..