” Gelab4h Jep, memang berdekah malam tadi. Nasha selamba je hent4m haha.. ” – Netizen

Lakonan Nasha Aziz Di Rancangan Sepahtu Reunion Live 2022 Buat Ramai Peminat Terhibur. Kes1an Jep Kena Bah4n Dengan Nasha Yer. Haha !!

Rancangan hiburan Sepahtu Reunion Live 2022 antara rancangan hiburan yang menjadi pilihan  ramai peminat. Membariskan Jep Sepahtu, Rahim dan Ilya sebagai watak utama, ianya turut dibantu oleh Ebby Yus.

Pada episod terdahulu, beberapa orang artis ternama menjadi artis jemputan antaranya Dato’ Seri Siti Nurhaliza, Ernie Zakri dan Datin Lisa Surihani. Minggu ini pula, pelakon senior Nasha Aziz telah menjadi pilihan sebagai artis undangan.

Meninjau akaun Instagram Sinar FM, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan babak antara Nasha bersama Jep. Lakonan Nasha yang spontan menghiburkan penonton di dewan dan juga penonton di rumah.

Jika selalunya Jep dan yang lain-lain yang selalu mengenakan artis jemputan, kali ini situasinya berbeza. Nasha pula yang kuat mengus1k dan menyak4t Jep dan kawan-kawan. Riuh dengan ketawa dan tepukan daripada penonton menyaksikan reaksi Jep dan kawan-kawannya.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian ini telahpun ditonton oleh hampir 50 ribu tontonan. Antara komen-komen peminat :

” Minggu ni sy0k, Nasha selamba je hent4m diorang haha. Nasha terbaiklah, kena macam ni lah baru ada kelainan.. “

” Episod malam ni paling best. Minggu lepas dh best. Malam ni lagi best. Terima kasih sbb jemput nasha aziz. She’s the best la. Sampai tak keru4n dua jejaka tu. Pakya jugak yg rilex malam ni.. “

” Episod paling kelakar, Rahim jadi bapa Nasha aduhai haha. Rahim dengan Jep dan r1sau dah bila Nasha nak dekat-dekat haha.. “

” Nasha pandai kenakan depa 2 orang tu haha. Ter0k korang yer kena bah4n dengan Nasha malam tadi haha. Selalu kenakan orang, tu Nasha la. Habis dia keluarkan karektor dia, terbaik la sis Nasha.. “

” Nasha pandai buat hal. Tk yah tggu nk bgi pick up line dia dah forward dulu haaaa terbaik. Kelam kab0t sepahtu bila kena buku dgn ruas.. nasha santai je bant4i rahim dgn jep.. “

” Gelab4h Jep haha, memang berdekah malam tadi. Best tengok episod ni, lawak ada Nasha Aziz haha.. “

Ramai peminat yang seronok melihat lakonan Nasha dan Sepahtu ini. Mungkin pada masa akan datang boleh ada lagi gandingan mereka bersama. Semoga Nasha terus success dalam kerjaya lakonan dan gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sinar FM, IG Zon Lawak 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..