” Comelnya, makin besar makin cute.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Datin Almy Nadia, Nur Afrina Aisyah Sedang Tersenyum Manis Buat Ramai Yang Cair. Alahai Comelnya Aisyah, Muka C0py Paste Mummy Ni !!

Nur Afrina Aisyah merupakan anak keempat buat pasangan selebriti, Dato’ Fizz Fairuz dan Datin Almy Nadia. Keempat-empat cahaya mata pasangan ini merupakan kesemuanya perempuan yang berusia dari 6 tahun hingga 7 bulan.

Meninjau ke akaun Instagram Almy, perkongsian video terbaru daripada Almy telah mencur1 tumpuan ramai. Almy berkongsi video terbaru Aisyah yang dilihat tersenyum manis apabila diacah oleh Almy sendiri.

Alahai, comel sangat Aisyah apa lagi apabila dia tersenyum. Memang boleh bikin sesiapa sahaja yang melihatnya terasa cair. Bila tersenyum nampak macam wajah mummy jer. Ger4m sangat melihat wajah comel Aisyah.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 1 ribu tanda suka. Bayi seusia Aisyah sememang seronok untuk diacah kerana mereka mudah terhibur dengan apa sahaja yang dilihatnya.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat comel Aisyah. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comelnya.. Ehh.. yayang dh kecik balik la mama almynadiaofficial.. so adorable and so cute si aisyah ni.. Jat0h hati nek.. “

” Ya Allah comelnya hihi.. Eeeeiiiii… comel awak niiii.. nasib la dalam ni…. ger4m nak c1um-c1um pipi tu.. “

” Comelnyaaaaaa baby.. selamat petang sayang.. makin besar makin cute.. ger4m oi si kenit ni.. nak gig1t gig1t.. “

Sekadar info, tiga lagi anak pasangan ini diberi nama Nur Afrina Arianna, Nur Afrina Aurora dan Nur Afrina Ayra. Almy mempunyai seorang anak angkat bernama Afrina Darwisyah yang dijaganya sebelum mendirikan rumahtangga lagi.

Kesemua cahaya mata pasangan ini sememangnya comel-comel belaka. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Nur Afrina Aisyah membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almy Nadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..