” Kalau tut0p mata sebijik suara artis ori, ad0i talented betul.. ” – Netizen

Video Amsyar Lee Menyanyi Lagu Casablanca Dalam Versi Beberapa Orang Penyanyi Raih Perhatian Peminat. Part Suara Misha Omar Dengan Jackly Victor Tu Naik Sheikh Terus. Sebijik Sama Dengan Gaya Tangan Lagi !!

Nama penyanyi baru, Amsyar Lee pernah tular sebelum ini di aplikasi Tik T0k kerana kebolehannya men1ru ton suara penyanyi-penyanyi wanita terkenal. Buat makluman, Amsyar kini sedang trending di Youtube menerusi lagu duet bersama Ezad Lazim.

Meninjau akaun Instagram Amsyar Lee, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Amsyar menyanyikan bait-bait lagu Casablanca nyanyian asal Nuha Bahrin dan Naufal Bahrin. Kali ini 5 suara dit1ru oleh Amsyar.

Dato’ Seri Siti Nurhaliza, Jackly Victor, Dayang Nurfaizah, Misha Omar dan Elizabeth Tan, kesemuanya memiliki ton suara yang berbeza. Dengan mudah, Amsyar menyanyi mengikut lengguk suara kelima-lima penyanyi ini.

Perkongsian oleh Amsyar ini telah menghiburkan ramai peminat dan sehingga kini ianya telahpun mencatatkan lebih 11 ribu likes daripada peminat. Bak kata peminat, kalau tidak melihat pada video dan hanya mendengar suaranya, tentu confuse dengan suara penyanyi sebenar, sama betul.

Jom tonton video di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, ratusan komen telahpun dit1nggalkan oleh peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Dia sapu semua haha, penyanyi ori tak yah buat cover haha. kalau tut0p mata sebijikkk suara artis ori, ad0iii talented betul.. “

” Jadi weh, talented nya. Buat suara semua artis semua ngam lagi-lagi Jackly Victor dengan Misha Omar tu.. “

” Mengekek aku gelak. ad0i tak pernah tak lawak lah seorang ni. H1lang semua str3ss dalam kepala haha.. “

” Sama la dengan Jackly Victor tu, lain macam betul eh naik sheikh. Dengan mulut dengan gaya tangannya haha.. on point betul.. “

” Amsyarr, dia tap4y semua. Terhibur lah dengar semua suara-suara ini. Memang sama betul dengan penyanyi sebenar.. “

” Terus tak jadi dem4m gini haha, pen4t gelak. Suara tu sebijik eh dengan penyanyi ori, macam mana lah dia kep1t suara tu.. “

” Berbakatnya lahaii., memang h1lang str3ss. Merdu dan kelakar haha, rasa ger4m je lahai tengok.. “

Memang berbakat dan anugerah berharga daripada tuhan suara unik Amsyar ini. Bukan semua orang ada kebolehan sebegini. Apa-apa pun, ini hanyalah sekadar hiburan semata-mata dan semoga pembaca yang menonton juga turut sama terhibur.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amsyar Lee

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..