” Macam awek K0rea la, putih gebu dia.. ” – Netizen

Video Terbaru Arwa Malaikha Urwa Raih Perhatian Peminat. Wah, Dah Besarlah Urwa. Rambut Pun Dah Panjang. Comelnya Dia !!

Meninjau ke akaun Instagram Arwa Malaikha Urwa, video terbaru yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Video tersebut yang baru dikongsikan, telah menerima lebih daripada 1 ribu tanda suka daripada peminat.

Untuk makluman, Urwa merupakan cahaya mata kepada pasangan selebriti iaitu Ardell Aryana dan Nadzmi Adhwa. Urwa dilahirkan pada 5 Jun 2020 dan tahun ini Urwa sudah pun mencecah usia 2 tahun pada bulan Jun lepas.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Urwa menggayakan pelbagai jenis cermin mata. Urwa dilihat sudah besar dan rambutnya juga sudah panjang dan diik4t dua. Amboi, pandai Urwa hendak bergaya dengan cermin mata.

Seperti sedia maklum, Ardell dan Nadzmi jarang berkongsi video dan gambar Urwa di media sosial. Apabila sesekali dikongsikan, pastinya ianya mencur1 perhatian ramai. Urwa juga dilihat semakin comel apabila semakin membesar.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat wajah comel Urwa. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Masyaallah cutenya.. Macam awek Korea la.. putih gebu dia.. semoga auntie kenan awk yg putih gebu.. Alahaii cutenye Omey angat.. “

” Cutenya awak.. Semoga membesar menjadi anak yg soleha syg urwa.. dah besar ye, Tangan tu kemain putih melep4k.. “

” Comellah, putih gebu.. cute sgt… semoga arwa dilindungi, dirahmati fan di kelilingi org yg baik2… moga berjaya dunia dan akh1rat… aamiin.. “

Sekadar info, Ardell dan Nadzmi merupakan pasangan yang gemar melakukan aktiviti kemanusiaan. Pasangan ini juga pernah terl1bat dengan misi kemanusiaan di Syr1a pada Januari 2020 di bawah Yayasan Tabung Kebajikan Muslim Malaysia (YDKMM).

Bak kata pepatah ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Ibu dan bapa Urwa juga memiliki kulit yang putih melep4k, pastinya Urwa juga putih gebu. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Arwa Malaikha Urwa membesar menjadi anak yang baik serta solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Malaikha Urwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..