” Cantiknya, makin slim and nampak muda.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Penyanyi Aishah Raih Perhatian Peminat. Wah Nampak Semakin Kurus. Wajah Pun Makin Runc1ng Dan Nampak Muda !!

Dato’ Wan Aishah Wan Ariffin merupakan seorang penyanyi sejak dari tahun 1983 lagi. Aishah memiliki suara yang merdu sehingga berjaya ke peringkat antarabangsa. Malah pernah menduduki carta Billboard H0t 100 menerusi lagu ” Don’t Make Me F4ll Alone “ pada tahun 1990.

Meninjau ke akaun Instagram, penampilan Aishah kini sudah semakin kurus dan cantik. Aishah dahulunya memiliki tubuh badan yang agak gemp4l kini berjaya kembali kurus seperti zaman mudanya dahulu.

Antara yang mencur1 perhatian ialah perkongsian video di Instagram Daebakingz di mana Aishah nampak muda daripada usianya dengan memakai pakaian berwarna maroon. Sekali pandang, hampir tidak kenal itu adalah Aishah.

Aishah juga pernah berkongsi di Instagramnya di mana dia berjaya menurunkan berat sehingga 47 kilogram dalam beberapa minggu. Aishah juga menyatakan dia mengubah gaya hidupnya dengan selalu bersenam.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian di akaun Instagram Aishah :

Di ruangan komen, ramai yang memuji penampilan Aishah yang nampak semakin kurus dan cantik. Antara komen-komen yang diberikan :

” Cantik macam Princess.. Mashaallah cantik sgt ni kak aisyah.. sedap mata memandang.. nampak tenang aja.. “

” Cantik kak aishah skrg… mesti berat bawah 65kg dah kan… bestnya.. Makin mengancamla.. Beautiful with this color.. “

” Tersangat anggun.. love it.. Really love your outfit.. so beautiful.. n u too.. looking good sis.. hebat sis.. “

” Cantiknya kak aishah.. Kakak so Cantikkk… Jelesnya sis dah kuyus, look gojes .. Masyallah makin slim and nampak muda.. “

” Ala cantiknya kak aishahjmm . Nk kurus jugak tp blom berjaya.. alhamdulilah cantik dan manis.. so inpire boleh kurus.. “

” Cantik memang betul2 macam Putri. Putri dari kayangan.. Tahniah Glad that you managed to get the weight you wanted.. “

” Fuyooo.. mcm lepasan SPM neh.. Truly inspiring.. WELL DONE sis.. All the best sis. Moga Allah swt permudahkan segala2nya.. “

Wah nampak berbeza sungguh Aishah yang dahulu dengan yang kini. Tahniah diucapkan kepada Aishah kerana berjaya menurunkan berat badannya sehingga mendapat bentuk badan idaman. Semoga Aishah terus sukses.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daebakingz, Aishah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..