” Siap tiup lilin padahal keknya tak ada pun. Hab1s air liur sembur-sembur, haha.. ” – Netizen

Video Telatah Anak Scha Alyahya, Lila Amina Menyanyi Lagu Happy Birthday Di Kedai Permainan Raih Perhatian Peminat. Eii Lila Ni Kan, Siap Tep0k Tangan Dan Muncung Mulut Ala-Ala Tiup Lilin Lagi. Cute Lah Lila, Ger4m Je Tengok !!

Telatah anak-anak Awal Ashaari dan Scha Alyahya sering menarik perhatian ramai peminat. Kehadiran Lara Alana dan Lila Amina dalam kehidupan pasangan ini menambahkan lagi kebahagiaan mereka.

Meninjau akaun Instagram Scha Alyahya, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Lila ketika berada di sebuah kedai barangan mainan. Tegak berdiri memerhati permainan yang tersusun di atas rak, Lila menyanyikan lagu happy birthday. 

Dengan sebutan yang masih pel4t, comel saja mendengar Lila menyanyi. Tulis Scha di kapsyennya, hadiah untuk si kakak Lara sudah pun dijumpai. Wah Lila rehearsal menyanyi lagu birthday untuk kakak Lara agaknya ni yer.

Mulut Lila sampai muncung sambil meniup-niup seperti ada lilin pula di hadapan. Menep0k-nep0k tangannya, Lila membuatkan ramai peminat ger4m melihat telatahnya ini. Untuk rekod, Lara akan menyambut hari lahirnya pada 22 Julai.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, video tersebut telahpun mencatatkan lebih 120 ribu tontonan. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan untuk pembaca :

” Alaa epibededede hahaha, so cute Lila. Time flies, she growing too fast. Comel lah tite ni.. “

” Memang sebijik nampak muka kakak dia Lara, comel la Lila Amina ni. Lucu sekali kamu, Lila dah boleh pilih hadiah untuk kakak lah.. “

” Bijaknya nyanyi happy birthday sambil tiup lilin. Ger4m tau tengok Tite yang comel ni. Dari tepi macam muka Awal sangat.. “

” Awat comel sangat ni, hab1s sembur sembur dah baby Lila haha. Aiyok mummy kena beli hadiah tu sebab kan air liur Lila tersembur sembur haha.. “

” Alaaaa so cute la tite niiiii. Practice untuk birthday kakak lara nanti eh. Cute betul sembur tiup lilin terus dibuatnya haha.. “

” Kakak’s bday gift ke Tite nye gift ni. Alolooo cutenya this one, nyanyi comel, dengan gaya ala-ala tiup lilin tu, ee ger4mlah.. “

” Comelnya dia blow candle haha. so clever girl la awak ni. Siap tiup lilin sesiap padahal keknya tak dak pun haha.. “

Belum sambut birthday kakak Lara lagi Lila sudah excited menyanyi. Nanti tentu Lila paling gembira dapat meniup lilin kek kakak Lara agaknya. Apa-apa pun, semoga Lila dan Lara jadi anak kebanggaan daddy dan mommy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Scha Alyahya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..