” Amboi suka menyak4t orang yer Nana sekarang, haha.. ” – Netizen

Video Siti Nordiana Yang Menyak4t Vokalis Kumpulan Kugiran Masdo, Ali Sariah Dengan Menyanyikan Lagu ‘Dinda’ Buat Peminat Terhibur. Comel Reaksi Ali Tu Lepas Dengar Nana Nyanyi !!

Sebelum ini pernah dikongsikan video memaparkan penyanyi Siti Nordiana menyak4t penyanyi Elly Mazlein dengan menyayikan lagu Elly bertajuk ‘ Usah Ditambah B4ra Yang Tersimpan’ . Reaksi Elly dalam video tersebut begitu mencu1t hati.

Terbaru, menerusi akaun Instagram fans Siti Nordiana atau lebih dikenali dengan panggilan Nana, ada berkongsi satu video Nana menyak4t vokalis Kumpulan Kugiran Masdo iaitu Ali Sariah pula ketika mereka bersama-sama dalam sebuah rancangan televisyen.

Melihat dalam video itu, Nana dan Ali duduk bersebelah dan kedengaran Nana telah menyanyikan lagu popular kumpulan Masdo bertajuk ‘Dinda’ . Ketika Nana sedang menyanyi, Ali tersenyum dan menyatakan kepada Nana dengan perkataan ‘amboi’ .

Bahkan Ali juga sempat menyambung menyanyikan lagu itu dan kedua mereka pun tertawa. Video Nana menyak4t Ali ini telah ditonton lebih 6900 tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai Nana sekarang dah suka menyak4t orang yer sekarang ni.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, para peminat meluahkan rasa terhibur mereka setelah melihat video Nana menyak4t Ali. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Amboi suka menyak4t orang yer Nana sekarang, haha. Nana ni mmg mudah rapat dgn semua org. Senang berkawan dgn sesiapa je.. “

” Nana suka nyak4t orang tapi sifat pem4lu dia tu yg mahal. Hari tu menyak4t Kak Lina, kali ni Ali pula, hehe.. “

” HAHAHAHA pandai eh Kak Nana ni, kuat menyak4t orang amboii dia hehe. Suka tengok video ni, comel.. “

Walaupun menyak4t orang, Nana masih nampak m4lu-m4lu lah, comel. Apa-apa pun suara Nana memang merdu menyanyikan ‘Dinda’ walaupun hanya sedikit. Semoga Nana akan terus maju jaya dalam bidang seni tanah air.

Sekadar info, selain bergelar seorang penyanyi, Nana sekarang turut aktif dalam bidang lakonan. Terbaru, drama Nana bakal bertemu penonton beberapa hari lagi bertajuk ‘ Selamanya Suri Cinta’ di mana Nana bergandingan bersama penyanyi Sham Visa memegang watak hero dan her0in.

Silakan SHARE..

Sumber : IG nana_acik_fans, 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..