” Ni meraj0k ke atau minta kena gig1t, ger4mnya.. ” – Netizen

Video Gelagat Muhammad Afwa Apabila Diacah Oleh Ibunya, Dato’ Seri Siti Nurhaliza Buat Ramai Ger4m. Alahai Comel Betul Afwa Ketawa, Siap Golek-Golek Lagi !!

Meninjau ke akaun Instagram Afwa Khalid, perkongsian terbaru yang dimuatnaik telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat anak Dato’ Seri Siti Nurhaliza iaitu Muhammad Afwa sedang ketawa.

Afwa yang hanya memakai baju tidur bercorak dinosaur sedang ketawa sambil bergolek-golek apabila diacah oleh ibunya. Dato’ Seri Siti hanya membuat bunyi ‘ hagah-hagah ‘ sahaja, namun respon Afwa nampak sangat terhibur.

Bukan senang untuk melihat Afwa tersenyum apa lagi ketawa riang sebegini. Rupanya ada cara untuk membuatkan Afwa ketawa yer. Menurut Dato’ Seri Siti, Afwa sememangnya suka dihagah-hagah sebegini.

Sehingga kini, perkongsian video Afwa sejak semalam telah menerima lebih daripada 4 ribu tanda suka. Ramai yang ger4m melihat gelagat Afwa yang ketawa sambil bergolek. Nampak comel sangat dengan les0ng pipit di pipinya.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat Afwa yang ketawa riang. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comel Muhammad afwa bijak .. ada les0ng pipit.. ni meraj0k ke atau mintak kena gig1t.. ger4mnya.. putihnya gigi afwa.. “

” Wah, senangnya afwa.. Comel Muhammad afwa bijak Bersama ibu tersayang.. haaa, tak mandi lagi yer.. “

” Allah comelnya Afwa ni.. ger4m btul tgok pipi tu haaa.. selamat pagi adik comel.. ger4m lah tengok afwa ni.. comel.. “

” Ini mesti best manis2 pp bila baru bangun dri tidur.. Senyuman adik afwa yg mahal… Subhanallah indahnya ciptaan Allah.. “

” Mashaa’Allah afwa..sayang. manis senyum. bila gelak. Dah mcm anak jepon dah afwa ni. putih n sepet semacam.. “

” Dimple dia ger4mmmmmm, bikin aunty melting je.. ger4m pipi dia.. comelnya afwa ada les0ng pipit bila ketawa .. “

” Lucuuunya ya Dafwa ..mukanya lucu yaa .. Sehat selalu, Aamiin Ya Allah, selamat hari raya idul adha afwa.. “

Alahai, makin besar nampak makin ‘ cheeky‘ lah Afwa ni. Kalau sebelum ini, kebanyakan gambar dan video Afwa nampak serius dan pem4lu sahaja. Semoga Muhammad Afwa membesar menjadi anak yang baik serta soleh. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhammad Afwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..