” Yang last tu Mat Kilau, hebat dik.. ” – Netizen

Video Anak Dato’ Fazley Yaakob, Fariedz Fazley Melakonkan Pelbagai Watak Buat Ramai Terhibur. Wah Berbakat Betul Lah, Tak Berkelip Mata Melihat Lakonan Hebat Payish Ni !!

Meninjau ke akaun Instagram Dato’ Fazley Yaakob, video yang dikongsikan telah membuatkan ramai terhibur. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat anak sulung Fazley, Fariedz melakonkan pelbagai jenis watak.

Menurut Fazley, anaknya ini pandai membuat pelbagai impressions dan banyak mewarisi perang4inya ketika kecil dahulu. Apabila Fazley meminta anaknya melakonkan pelbagai watak, Fariedz nampak tidak segan atau pun m4lu.

Fariedz dilihat sangat pandai men1ru pelbagai watak dan betul-betul menjadi. Apabila men1ru gaya pemuda India, sekali dengan accentnya keluar berserta gaya-gayanya sekali. Paling mencuit hati part kain pelikat bertukar gaya.

Sehingga kini, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 1 ribu tanda suka sejak ia dikongsikan semalam. Nampaknya selepas ini bolehlah Fariedz menjadi pelakon pula. Pastinya lakonan Fariedz hebat.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang terhibur dengan pelbagai lakonan watak yang ditunjukkan oleh Fariedz. Antara komen-komen yang diberikan :

” Hahahaha what a talented son.. Cute nya dia pandai melakon kan beberape watak. Dato’ Fazleyyaakob , You hv a Brilliant son.. “

” Nilah peribahasa mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.. love that potential.. Yg last tu mat kilau hebat dik.. “

” Creative and talented, aunty paling suka yg last.. walaupun slang tak Melayu sgt.. berbakat betul.. hebatlah payish.. “

” Wahh… hebatnya Payish, sgt berbakat.. Terhibur sgt2.. So entertaining..  funny.. berbakat betul.. suka lah dia.. Bijaknya… ger4m.. nice.. “

Selain itu, Fariedz juga pandai memasak. Fazley juga pernah berkongsi beberapa video yang memaparkan anak-anaknya yang gemar memasak seperti dirinya. Maklumlah, Fazley juga tidak kurang hebatnya dalam memasak.

Bak kata pepatah, ke mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Jika bapanya seorang yang berbakat, pastinya ada anak-anak akan mewarisinya. Tidak mustahil jika Fariedz bakal menjadi pelakon seperti bapanya juga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazley Yaakob

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..