” Bukan tengok juadah tapi tengok rumah, cantik sangat rumah Ejad.. ” – Netizen

Kongsi Video Juadah Hidangan Hari Raya, Keindahan Hiasan Dalaman Rumah Siti Elizad Raih Perhatian Peminat. Wah Cantiknya Rumah Elizad, Tersusun Dan Nampak Mewah. Rumah Idaman Ramai Ni !!

Kemeriahan hari raya Aidiladha masih dirasai dan sana sini masih ramai yang membuat ibadah k0rban serta jamuan makan. Begitu juga buat penyampai radio dan pelakon yang dikenali ramai, Siti Elizad Mohd Sharifuddin.

Meninjau entry terbaru Elizad di Instagramnya, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan suasana open house di rumah Elizad. Kata Elizad, dia sedang menanti tetamu datang dan menyambut birthday anak buah kesayangannya.

Cukup meriah lauk pauk dan juadah raya yang disediakan oleh Elizad ini. Ayam masak merah, rendang kambing, lemang dan rendang kerang membangkitkan selera dan boleh membuatkan orang yang menonton video ini juga terliur melihatnya.

Namun selain juadah raya, dekorasi dan susun atur dalaman rumah Elizad turut menjadi tumpuan peminat. Tersusun, kemas dan nampak elegant, memang rumah idaman ramai kaum hawa. Tenang jiwa duduk dalam rumah sebegini bak kata peminat di ruangan komen.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, lebih 21 ribu likes telahpun direkodkan untuk perkongsian oleh Elizad ini. Antara komen-komen peminat :

” Cantiknya rumah dia, syukur Alhamdulillah. Nak datang beraya jugak lah macam ni.. “

” Cantiknya rumah Ejad, secantik tuan rumahnya juga. Nampak lauk pauk pun semua sedap. Ee sedap mata memandang lah deko rumah Ejad ni.. “

” Love sangat rumah Ejad, sama macam tuannya, cantik. Jemputlah saya datang rumah Ejad, tenang tengok rumah Ejad ni.. “

” Saya tak tengok juadah tapi tertarik dengan design rumah Elizad ni. Cantiknya rumah Elizad, tuan rumah pun jelita.. “

” Lawanya rumah, kemas dan mewah betul. Bukan tengok juadah tapi tengok rumah hehe. Love betul rumah idaman ramai ni.. “

” Alamak cantik sangat la kak Elizad, rumahpun fuh super lawa. Kerlass betul rumah Elizad ni, tak puas tengok full house tour pleasee.. “

” Love nya rumah macam ni, tuan rumah cantik, rumah cantik, dapur pun lawa. Masak banyak macam tu, pergh hebat lah Elizad ni.. “

Alhamdulillah rezeki Elizad dapat memiliki kediaman yang indah sebegini. Dari pintu hadapan, ruang tamu dan dapur cantik sungguh dekorasinya. Apa-apa pun, selamat hari raya Aidiladha buat Elizad dari kami di Berita Kopak dan semoga Elizad gembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elizad Sharifuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..