” Wah banyak beza datin Alyah sekarang, makin nampak muda.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Datin Alyah Yang Sudah Semakin Kurus Raih Perhatian Peminat. Wah Berbeza Betul Gambar Sebelum Dan Sekarang. Banyaknya Berat Turun, Dalam 18 Kilogram Tu !!

Datin Alyah bukan nama asing buat para peminat. Isteri kepada Dato’ Ramli MS ini juga sangat aktif di laman sosial Instagram. Perihal karier seninya sering dikongsikan dan Datin Alyah juga suka berkongsi video masakannya.

Meninjau akaun Instagram Datin Alyah, telah dikongsikan 2 keping gambar yang memaparkan perubahan bentuk badan Datin Alyah sebelum ini dan sekarang. Kata Datin Alyah, gambar pertama itu ketika beratnya mencapai 68 – 70 kg.

Nampak sedikit berisi dan pipinya juga kelihatan temb4m, cerita Datin Alyah keadaannya ketika itu membuatkan kesihatannya sedikit meros0t. Kerana berat badan yang berlebihan, Datin Alyah mengalami sak1t lutut dan ada masanya seperti ses4k nafas.

Berbeza dengan penampilan terkini Datin Alyah di mana beratnya sudah banyak menunjukkan penurunan. Dari 68 kg ke 52 kg, Datin Alyah kelihatan sihat dan lebih bertenaga. Hampir tiada lagi sak1t yang dihidapinya terdahulu ketika berisi.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Datin Alyah ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Betul la, badan naik buat nafas kita pun Jd tak betul.. mmg kena try utk kurus la mcm ni.. “

” Ya bila badan berat, sak1t lutut, kdg nk bgn nk naik tangga sampai berbunyi2 iihh.. mcm org tua dah haha, sbb nk bawak badan.. “

” Wahh banyak beza datin Alyah sekarang, makin nampak muda. Yg penting kita nak sihat kan. Tengok gelagat Tok Ram tu haha.. “

Memang betul apabila kita mempunyai berat badan yang ideal, pergerakan juga menjadi lebih ringan dan mudah. Apa yang penting, kesihatan terjaga dan bonusnya nampak lebih cantik apabila sudah kurus dan ramping sebegini.

Datin Alyah turut mendoakan agar semua terus diberikan kesihatan yg baik dan mahu membantu orang lain juga untuk terus menjaga kesihatan tubuh badan. Semoga Datin Alyah sihat selalu dan gembira bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alyah Abu Bakar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..