” Apasal aku yang nang1s tengok video ni. Gambar last tu paling touching.. ” – Netizen

Video Sambutan Ulangtahun Kelahiran Anak Perempuan Norman Hakim Dan Abby Abadi, Marissa Dania Hakim Buat Peminat Tersentuh. Kasih Sayang Yang Ikhlas, Berp1sah Pun Tetap Bahagia. Marissa Pun Semakin Cantik Sekarang !!

17 Tahun lalu, hampir semua media massa melaporkan tentang Abby Abadi melahirkan anak keduanya di dalam kereta. Norman pada ketika itu menyambut sendiri anak perempuannya ini yang diberi nama Marissa Dania Hakim.

Meninjau akaun Instagram Abby Abadi, telah dikongsikan video yang memaparkan Abby, suami, Norman Dan Memey Suhaiza serta semua anak-anak mereka berkumpul meraikan hari lahir Marissa. Turut sama kelihatan boyfriend Marissa bersama.

Seperti biasa, seluruh keluarga akan memakai baju warna sedondon. Meriah walaupun simple sahaja sambutannya, semua nampak gembira terutamanya birthday girl. Sudah anak dar4 Marissa dan membesar menjadi anak yang cantik.

Norman turut sama berkongsikan video sambutan ini di Instagramnya dan rata-rata peminat tersentuh melihat kemesraan dalam keluarga ini. Sekalipun sudah berp1sah, keakraban Norman, Abby dan Memey meraih pujian ramai.

Jom tonton video di bawah :

Betul kata Norman, kasih sayang permata paling bernilai mengatasi harta dan wang ringgit. Antara komen-komen peminat selepas menonton perkongsian ini :

” Stiap kali tgok family norman n ank2nya, seb4k lak.. moga hubungan kalian smua brbahagia hingga till jannah.. nmpk sgt2 norman sgt menyanyangi smua ank2nya.. tacing sis taw.. “

” Alhamdulillah… Anak2 bahagia dgn orgtua yg Always ada. Itulah keluarga… Lebih bernilai dari wang ringgit.. “

” Apasal aku yang nang1s tengok video ni. Gambar last tu paling touching tengok, indahnya sebuah kasih sayang demi Allah.. “

” Apasal teman yg bercucuran ayor mate nengok bidio ni komer. Keluarga hebat… tahniah… syukur Alhamdulillah.. “

” Indahnya sebuah perhubungan walaupun ibu dan bapa dh berp1sah.. syabas Norman & abby sbb korg dh bukak semua mata2 dan hati yg melihat.. kasih syg yg tak ada jurangnya.. walaupun dh tak bersama.. “

” Alhamdulillah bagus tak tak p1sahkn mak atau ayah kandungnya walaupun dh bercera1. Salute sgt.. “

” Alhamdulillah anak2 bhgia brsama.. smga dpt brkpul di syuga nnti. Happy birthday pretty girl Marissa.. “

Hebatnya sebuah kasih sayang, segala dug4an dan cubaan dapat diatasi bersama. Selamat hari lahir si cantik Marissa Dania. Semoga bertambahnya usia, Marissa akan menjadi anak yang lebih matang dan pendamping setia mama, abah, papa dan mommy.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abby Abadi, IG Norman Hakim 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..