” Rina nak dapat kaki tu, lepas ni berkej4r lah Rina satu rumah.. ” – Netizen

Sudah Sihat Dari Dem4m, Gambar-Gambar Anak Maryam You Narae, Rina Raih Perhatian Peminat. Laa Dem4m Nak Berjalan Rupanya, Tengoklah Aktif Berdiri Je Rina !!

Beberapa hari yang lalu, Maryam You Narae ada berkongsikan video yang memaparkan anaknya Rina sedang dil4nda dem4m. Dengan dahi yang tertampal Kool F3ver, Rina tetap ceria dan ketawa seperti biasa.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Durian Kimchi Junior, telah dikongsikan beberapa keping gambar terbaru Rina. Rina yang diik4t t0cang 2 rambutnya ini nampak ceria sahaja dan tulis Maryam, Rina sudah sihat.

Pipi semakin labuh dan temb4m, Rina sudah boleh berdiri sambil memegang sofa agar dirinya tidak jat0h. Ada juga komen daripada peminat yang mengatakan Rina dem4m kerana ingin berubah fasa tumbesarannya.

Kebiasaannya bayi akan dem4m apabila ingin berubah bulan dan ada juga yang jat0h sak1t kerana ingin berubah dari fasa merangkak ke berjalan dan lain-lain. Sampai meleleh air liur di mulut tu Rina, comel sangatlah.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkembangan terbaru Rina ini telahpun meraih hampir 6000 likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Alhamdulillah, stay cute Rina sayang. Dah sihat muka pun ada senyum tu. Comelnya lah bud4k temb4m ni.. “

” Cutenya Rina dah pot0ng rambut, yaayy so happy to hear that. Rina dan sihat, dem4m nak berjalan ni.. “

” Happynya dia, Alhamdulillah dah sihat. Ger4m betul tengok pipi dia tu, cub1t cub1t kang haha.. “

” Alhamdulillah comel sungguh anak ampa. Rina nak dapat kaki tu, lepas ni berkej4r lah Rina satu rumah.. “

” Rina dem4m sebab dah nak mula jalan kot ni, orang tua tua kata lah, dem4m nak besar tu.. “

” Alhamdulillah, Rina good girl. Dem4m nak berjalan ni, lepas ni Maryam kena lebih exercise lah mengej4r Rina haha.. “

” Comelnya Rina, nak pinjam sehari boleh tak haha. Sebijik macam Jin Miran, cutie Rina. Korean tak suka pakai emas gedabak.. “

Alhamdulillah, bila sudah sihat seperti ini, kuranglah kegus4ran dan ker1sauan Maryam dan Ryzal terhadap Rina. Nasib baiklah Rina bayi yang baik dan kurang meragam walaupun tidak sihat. Apa pun, semoga sihat selalu Rina.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchijunior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..