” Alolo mar4h dia mommy kej0t, gar4ng macam mommy. Haha.. ” – Netizen

Video Ekspresi Wajah Anak Ayda Jebat, Ana Nayla Ketika Dikej0tkan Dari Tidur Cur1 Perhatian Peminat. Amb0i Nayla, Siap Jel1ng Lagi Kat Mommy Ye. Kac4u Nayla Tidur Lah Mommy Ni, Haha !!

Diam tak diam, sudah 9 bulan usia cahayamata pasangan Ayda Jebat dan Nabil Mahir, Ana Nayla. Pelbagai video dan gambar Nayla dikongsikan oleh Ayda dan Nabil di Instagram yang diwujudkan khas untuk Nayla. Untuk makluman, Instagram Nayla sehingga kini telahpun merekodkan seramai 108 ribu followers.

Meninjau akaun Instagram Ana Nayla, telah dimuatnaik satu video baru Nayla yang memaparkan Ayda mengej0t Nayla yang sedang nyenyak tidur. Oleh kerana Nayla tertidur pada waktu Maghrib, Ayda dengan lembut cuba membangunkan Nayla.

Kata orang-orang tua, waktu maghrib tidak elok dibiarkan anak kecil tidur. Bimb4ng ada g4ngguan yang boleh membuatkan bayi menang1s dan meragam. Reaksi wajah Nayla ketika dikej0tkan oleh Ayda buat peminat terhibur.

Dengan matanya yang bulat dan cantik, perlahan-lahan Nayla membuka mata dan sempat menjel1ng ke arah mommynya itu. Alahai mommy, Nayla tengah syok tidur, kena kej0t pulak. Manalah Nayla tak buat muka sebegitu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telahpun mendapat lebih 8 ribu tanda suka daripada peminat setakat artikel ini ditulis. Antara komen-komen peminat :

” Ger4m lah Ana Nayla ni, kenapa cute sangat. Mata tu cantik sangat hehe. Maghrib tak elok tidur lah sayang.. “

” Alolo sayang Nayla, kenapa comel sangat ni. Tak boleh sleep maghrib baby bus0k, bangun teman mommy daddy solat.. “

” Tidur pun ada style ye sayang, ger4m betul lah haih. Nayla siap jel1ng mommy tu tak tahan haha.. “

” Melt1ng tengok mata dia, dengan pipi bulat tu makin comel Nayla ni. Jel1ng mata dengan berker0t dahi tu cute betul haha.. “

” Gar4ng macam mummylah Nayla haha, bukan main lagi mata jel1ng mommy tu. Buat muka tak puas hati nampak nya tu haha.. “

” Alolo mar4h dia mommy kej0t. Mata bulat tu pandai menjel1nglah sekarang haha. Masam mencuka muka ye Ana Nayla.. “

” Reaksi muka Ana Nayla tu buat ger4mlah tengok. tengah best tidur dah kena kej0t haha. Mata cantik kebiru-biruan macam mata omputih.. “

Bagus Ana Nayla, walaupun mata tu menjel1ng tak puas hati kena kej0t, tak menang1s pun bangun dari tidur. Nanti malam sikit baru sambung tidur ye Nayla. Apa-apa pun, semoga Ana Nayla menjadi anak yang solehah dan penyejuk hati mommy dan daddy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ana Nayla, IG Ayda Jebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..