” Comelnya Ernie ajuk cara Ziana menyanyi, rileks je dia tarik.. ” – Netizen

Video Ernie Zakri Menyanyikan Lagu Ziana Zain Di Majlis Terlaj4k Raya Raih Pujian Peminat. Gaya Tu Serupa Betul. Siap Dengan Gaya Mulut Pun Sama Haha !!

Pada 25 Jun baru-baru ini, telah berlangsungnya majlis Terlaj4k Raya antara Ernie Zakri bersama kelab penyokongnya, Ernienators. Majlis ini sudah lama dirancang namun hanya dapat dilaksanakan kerana kekangan masa dan jadual Ernie yang padat.

Meninjau akaun Instagram Era.je, telah dikongsikan video yang memaparkan Ernie menyanyikan lagu dendangan asal ibu saudaranya, Ziana Zain berjudul Sangkar Cinta. Ernie yang berbakat ini tiada masalah untuk membawakan lagu tersebut dengan baik.

Men1ru gaya Ziana menyanyi, lenggok dan gaya mulut trademark Ziana juga diajuk oleh Ernie. Alahai bertuah sungguh anak saudara Ziana seorang ini, memang sama betul. Jaranglah suara Ernie ini tidak power.

Selain itu juga, di Instagram Azwa Honey juga ada dikongsikan lain-lain persembahan Ernie. Lagu hindustan pun ada dinyanyikan Ernie. Meriah sungguh dan semua peminat Ernie juga nampak gembira dengan majlis gathering mereka ini.

Jom tonton video di bawah :

Di majlis ini juga, kej0tan hari lahir Ernie turut diadakan. Alahai sikecil Khawla pun ikut lah sambut birthday ibu.

Perkongsian ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Sebijik macam makciknya haha, comel la Ernie ni. Padu lah suara Ernie ni, muka dah la sama, perang4i pun sama haha. Haish ger4m je.. “

” Gaya dia semua sama dengan untie Ziana dia tu haha, 2 kali suara mantap. Muka pun dah seiras makcik dia.. “

” Sedapnya suara Ernie, goosebump. Ziana Zain new era ni. P0wer betul, rileks je dia tarik.. “

” Sama jer1tannya, sentiasa p0wer. Tepi tepi memang nampak macam Ziana Zain sangat.. “

” Kakninie power. Tak plan pun dia nk nyanyi lagu ni masa tu. Secara tiba-tiba pun sedappp.. “

” Comelnya Ernie ni, ee ger4m tengok comel naw memang vibes Ziana Zain betul. Tak puas dengar suara Ernie.. “

” Penyanyi kegemaran saya selepas generasi Siti Nurhaliza, Liza Hanim, Ziana Zain dan lain-lain. Tak perit dengar Ernie menyanyi, teknik dia lain macam.. “

” Comelnya Ernie ajuk cara Ziana menyanyi. Part mulut tu cute betul la kak ninie ni. suara pun nak sama dah.. tangan tu melengg0k betul haha.. “

Sedap suara Ernie ni, sehebat ibu saudaranya juga lah. Ini kalau bergabung Ernie dan Ziana, tentu lebih gam4t suasana. Apa pun, semoga Ernie sentiasa success dalam kerjaya dan semakin gemilang pada masa hadapan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.je, IG Ernie Zakri, IG Azwa Honey

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..