” Besar dah adik Rykarl, makin handsome.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Pelakon Cilik, Rykarl Iskandar Yang Kini Sudah Meningkat Remaja. Wah, Nampak Lain Dah Rykarl, Makin Handsome !!

Nor Heidzriq Haikal bin Norhamizan atau nama komersialnya Rykarl Iskandar merupakan seorang pelakon yang mula menceburi bidang lakonan sejak dari kecil lagi. Lakonan Rykarl sering mencur1 perhatian ramai kerana wajahnya yang comel.

Kini usia Rykarl sudah pun 17 tahun dan Rykarl masih lagi aktif dalam dunia lakonan. Kini Rykarl banyak memegang watak remaja seiring dengan usianya. Meninjau ke akaun Instagram, Rykarl ada berkongsi video dan gambar terbarunya.

Perkongsian Rykarl ini telah mencur1 perhatian ramai kerana Rykarl kini sudah tinggi dan nampak sangat dewasa. Ramai memuji penampilan Rykarl yang memakai suit berwarna hitam kerana Rykarl dilihat sangat handsome.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian gambar terbaru Rykarl ini telah menerima lebih daripada 1 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik. Video yang dikongsikan oleh Rykarl pula merupakan video di mana Rykarl telah menghadiri sebuah majlis.

Jom tonton video di bawah :

Antara gambar terbaru Rykarl :

Di ruangan komen, ramai yang memuji penampilan Rykarl yang nampak makin handsome. Antara komen-komen yang diberikan :

” Ya ampunnnn raykal, kamu udah besar.. Good Luck for your sh00ting ye Rykarl. ganteng banget woyy.. Handsome.. “

” Smart lah.. awak sangat handsome lah rykarl.. Dulu masa ajiboy comell jee .. skrg nampak dh dewasa .. “

” Smart lah dik rykarl.. Wah bang Rykarl boleh menjadi ejen macam cerita Ejen Ali.. boy friend siapa yang handsome ni.. “

” Spek kena dgn muka. Btw kacak2 semua bujang dah.. nampak macam orang dewasa dah.. sekejap jer rasa dah besar.. “

” Besar dah adik rykarl, makin handsome.. wow macam abang abang k p0p.. Hilang lah rykal comel, bertukar menjadi rykal sado.. “

” Fuh bergaya.. tp akak tengok macam detect1ve conan ni.. awak semngat ye rykarl.. handsome.. james b0nd junior.. “

” Erm, aku makin tua bila tgk bud4k ni dah besar.. dulu comel sekarang handsome.. all the best for rykarl.. “

Terasa begitu pantas masa berlalu. Rykarl yang dahulunya sangat comel, kini sudah meningkat dewasa. Semoga Rykarl Iskandar terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi dan juga dalam pelajaran. All the best Rykarl.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rykarl

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..