” Wany tu dah berjangk1t perang4i masuk air Ain, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Ain Edruce Dan Wany Hasrita Ketika Menyaksikan Persembahan Judika Di Toyota Gazoo Rac1ng Festival Buat Peminat Terhibur. Ad0i Sama-Sama Masuk Air Ain Dan Wany Ni. Part Last Tu Lawak Lah Ain !!

Telah berlangsungnya Toyota Gazoo Rac1ng Festival di Sepang International Circuit pada 25 Jun dan 26 Jun 2022. Membariskan barisan selebriti dalam perlumbaan ini, festival kali ini diserikan lagi dengan persembahan khas daripada penyanyi dari negara seberang iaitu Judika.

Meninjau akaun Instagram Ain Edruce, telah dikongsikan beberapa buah video yang memaparkan gelagat Ain bersama penyanyi, Wany Hasrita ketika menyaksikan persembahan Judika. Nyanyian Judika sememangnya hebat dan memuk4u semua yang hadir di situ.

Ain seperti biasa, jarang tidak lawak dan ada sahaja gelagatnya yang mencuit hati. Tidak hanya peminat yang teruja berjumpa Judika, malah Ain dan Wany juga sama. Bukan main seronok dua sahabat ini join menyanyi bersama-sama.

Ain dengan reaksi mukanya, Wany juga dalam nampak pendiam rupanya kelakar juga. Sampai buat aksi menang1s sambil bergoyang-goyang badan si Wany, lucu sungguh. Pada video kedua pula, Ain begitu excited dapat bersalaman dengan Judika.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat video seterusnya )

Perkongsian oleh Ain ini sehingga kini telahpun meraih lebih 40 ribu tanda suka daripada peminat setakat ini. Antara komen-komen peminat :

” Haha Wany tu dah kenapa macam Feng Mao haha, cr4ck betul bukan setakat Ain dengan Wany sekali sama naik.. “

” Lagu ni dari sed1h terus jadi lawak haha. Ain ni lawaklah, ger4mnya aku tengok. Masuk air Ain dengan Wany ni.. “

” Aku tengok muka Wany lagi tak boleh blah weh haha. Ain pulak memang masuk air, excited sangat ni. Mirul ket0k sikit Ain ni haha.. “

” Artis excited jumpa artis, semangat nau. perang4i lah ain, jarang tak kelakar. Wany tu dah berjangk1t perangai masuk air Ain haha.. “

” Adoilah yang last Sekali tu terus nak pengs4n eh Ain haha. Wany tu dah kenapa, masuk air masing-masing haha.. “

” Ger4mlah tengok dua-dua, artis jmpa artis pun excited haha. wany hasrita nang1s gitu sebab ada ain edruce di situ haha. lawak korang ni.. “

” Haha wany hasrita pun boleh tahan masok air. Lucu wany perang4i dah sama masuk air macam ain haha. Wani nng1s mcm filter hat buat muka org nng1s tu.. “

Apabila artis pun excited jumpa Judika, macam itu lah jadinya, menghiburkan sungguh Ain dan Wany ini. Apa-apa pun, festival TGR telah pun berakhir dan tahniah buat Wany kerana berjaya memenangi 1st Runner Up. Semoga terus ceria dan gembira selalu Ain dan Wany.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ain Edruce, IG Wany Hasrita

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..