” Jauhnya cerita betul dengan dalam paper eh ? ” – Netizen

Seperti Yang Dijanjikan, Setelah Genap Seminggu Sharnaaz Ahmad Beri Penjelasan Apa Yang Sebenarnya Berlaku Pada Hari Kejadian. Patut Lah Noor Nabila Back Up Hari Tu, Bertabah Lah Mamu !!

Meninjau akaun Instagram Sharnaaz Ahmad, telah dikongsikan video yang memaparkan penjelasan Sharnaaz berhubung isu yang tercalit dengan dirinya tentang perkelah1an dengan seorang penghuni ( pengadu ) di tempat tinggalnya minggu lalu.

Sebagaimana yang dijanjikan oleh Sharnaaz, perkara sebenar akan dided4hkan dan Sharnaaz akan menceritakan apa sebenarnya yang terjadi ketika itu. Dipendekkan cerita, ianya tentang Sharnaaz cuba meleraikan pergad0han antara pengadu dengan pegawai keselamatan.

Memandangkan masih ada laporan dari sebuah akhbar mengatakan Sharnaaz melakukan kekerasan terhadap pengadu tersebut, Sharnaaz menegaskan tidak ada perkara sebegitu yang terjadi pada hari kejadian.

Kata Sharnaaz lagi, ini hanya untuk surface sahaja dan semuanya perlu menunggu keputusan mahkamah nanti. Dari plan hanya seminit sahaja untuk video ini, sudah terbab4s sampai 3 minit lebih namun kenyataannya apa yang diviralkan di media sebelum ini tidak benar.

Jom tonton video di bawah :

Penjelasan daripada Sharnaaz ini telahpun meraih perhatian peminat. Pelbagai komen diberikan oleh peminat dan antara komen-komen mereka :

” Jauhnya cerita betul ngan dalam paper eh ? tq bang atas penjelasan.. Steady mamu.. Betul la org cakap kat FB tu.. Lain betul citer dalam paper.. “

” Tak pe la mamu owg nk kata pown biar p la.. jnji mamu thu pe yg mamu lakukn.. nmpk keiklasan mamu menegak kn keadilan tak kira wna kulit pown.. “

” Tau dah. Faham abg sharnaaz mcm ni. Nak back up org.. Terbaik mamu.. bg org clear sikit.. asyik dgr ngar0t2 ja.. Hidup mamu.. Steady mamu.. stand for ur right.. “

” Kami percaya sebab saksi yg tgk kejadian tu dah bagitau, takda kejadian spt yg dilaporkan mangs4 .biasa la kalau kita nak melera1kan pergad0han, kadang kadang ters1ngung, terkas4r.. “

” Terima kasih atas penjelasan.. Semoga Allah permudahkan semua urusan kita.. Pihak media ni pun kadang melebih2.. “

” Aih media pon suka naw buat spekul4si yg tak betul.. steady anak ant00 penang.. Mamu sntiasa di hati anak mami ni.. “

” Betul reman membantu siasat polis bukannya ko jadi penjen4yah geng. Sokong apa yg sharnaaz cakap.. Mamu jum pi makan nasi kandaq.. “

Apa jua yang terjadi, sama-sama kita tunggu keputusan mahkamah yang rasmi. Sokongan daripada rakan artis dan peminat sentiasa mengiringi Sharnaaz. Semoga kes ini segera selesai dan berkesudahan dengan baik.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..