” Tahniah, Cik Yam dah jadi kakak. Cik Yam juga pandai teka.. ” – Netizen

Fizo Omar Kongsi Berita Gembira Isterinya, Fazeera Nazri Selamat Bersalin Cahaya Mata, Mereka. Wah Tahniah Fizo Dan Fazeera. Awal Dari Due Date Ni. Mesti Cik Yam Paling Happy. Adik Dah Keluar !!

Umum mengetahui Fizo Omar menamatkan zaman dudanya dengan memilih gadis bernama Fazeera Nazri sebagai pasangan hidup. Sudah menjadi rezeki awal buat Fizo dan Fazeera apabila Fazeera bunting pelamin dan ianya menggembirakan pasangan ini serta anak Fizo, Wan Maryam.

Baru sahaja minggu lalu Fizo berkongsikan gambar ketika isterinya sedang scan bayi dalam kandungannya itu di hospital. Dengan kapsyen tertulis ‘ counting day ‘, pasangan ini tak sabar untuk bertemu dengan cahayamata mereka ini.

Meninjau entry terbaru Fizo Omar di Instagramnya, Fizo telah pun berkongsikan sekeping gambar serta memaklumkan Fazeera telahpun selamat bersalin. Tertera pada kad merah jambu itu ‘ I’m a girl’ dan masa lahirnya 12.39 tengah malam tadi.

Kata Fizo, isterinya ini bersalin 2 minggu lebih awal daripada tarikh jangkaan. Memilih Andorra Women & Children Hospital sebagai tempat bersalin, Fazeera dan bayi perempuan ini kedua-duanya berada dalam keadaan sihat.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sehingga kini, berita gembira ini telahpun disukai oleh lebih 12 ribu orang peminat. Ucapan tahniah membanj1ri posting ini dan antara komen-komen mereka :

” Alhamdulillah, congrats Abe Joe dan isteri. Assalamualaikum baby girl, Wishing you and your family joy and happiness.. “

” Alhamdulillah, Maryam dah ada geng lah. Mesti melompat-lompat Maryam bila tengok adik nanti ni.. Tahniah Fizo dan Fazeera.. “

” Congrats ummi dan daddy, also cik yam dah jadi kakak. Alhamdulillah, betul tekaan cik yam hehe.. “

” Tahniah Fizo dan Fazeera, wah bertambah princess seorang lagi. Sukanya mesti cik yam paling happy tu.. “

” Tahniah, Cik Yam dah jadi kakak. Yihaaa adalah geng cik yam sama sama boleh melaram ootd lepas ni.. “

” Tahniah Fizo dan Isteri. ish mat1 mat1 saya ingat baby boy, tekaan meles3t nampaknya. Cik Yam juga pandai teka hehe.. “

” Congratulations to both parents. I am sure the baby is cute and sweet as both parents are also. Selamat berpant4ng dan semoga semua urusan dipermudahkan. Aamiin… Cik Yam dah jadi kakak.. “

Tentunya seluruh keluarga bergembira dengan kelahiran si kecil ini. Bertambah meriahlah family kecil Fizo, ada 2 princess yang comel. Tahniah Fizo dan Fazeera daripada kami di Berita Kopak dan selamat berpant4ng untuk Fazeera. Selamat bertugas juga untuk daddy Fizo yer, haha.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizo Omar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..