” Comel je tep0k kepala daddy dia. Menunjukkan terlalu sayang haha.. ” – Netizen

Gelagat Comel Anak Ayda Jebat, Ana Nayla Yang Ceria Bercuti Buat Peminat Ger4m. Amb0i Cute Sangat Ana Pakai Baju Macam Tu. Part Tep0k Kepala Daddy Tu Comel Jer !!

Semenjak mempunyai anak, Ayda Jebat dan Nabil Mahir sering berkongsikan perihal puteri mereka, Ana Nayla. Semakin ceria dan gembira, Ana merubah kehidupan pasangan ini dan gelagat Ana menghiburkan tidak hanya Ayda dan Nabil malahan para peminat juga.

Meninjau akaun Instagram Ayda Jebat, telah dikongsikan satu video yang memaparkan telatah mereka sekeluarga ketika bercuti dalam negara. Percutian pendek ini cukup menggembirakan dan Ayda bertanya kepada peminat mengenai pakaian.

Boria atau hent4m sahaja baju apa yang ada, Ayda memilih untuk sedondon sekeluarga. Memilih baju putih, pakaian Ana juga disediakan bertemakan putih. Nampak seronok sahaja Ana sehinggakan Ana menep0k kepala Nabil seperti gendang katanya Ayda.

Ceria betul Ana ni sama perang4inya seperti mommy dan daddynya. Ana juga sudah mula belajar berdiri sekarang. Memang suka dapat bercuti walaupun short gateaway sahaja bersama keluarga, janji ada masa dapat diluangkan bersama-sama.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Ayda ini telahpun mencatatkan lebih 18 ribu tanda suka daripada peminat. Ramai yang ger4m melihat telatah Ana dan antara komen-komen peminat :

” Semua comel, cutelah Ana Nayla ni. Suka dia mommy daddy bawa jalan-jalan. Little Nayal pipi p4u gebu semangat betul.. “

” Anak satu boleh boria lagi, kalau lebih dari tiga orang hant4m sajalah labu janji berbaju haha. Awesome amazing familylah korang.. “

” Comelnya Ana Nayla senyum, lovely family. Alhamdulillah seronok tengok korang lagi lagi bud4k kecik tu. Bijak eh.. “

” Amboii comel baby dengan Daddy Mommy. Syok dia tep0k tep0k rambut daddy Bil ye haha. Nak4l Ana ni.. “

” Kenapa baby Ana tu comel sangat, ger4m tengok. Sekuat hati dia ket0k kepala daddy dia, menunjukkan terlalu sayang haha.. “

” Haha comel je tep0k kepala daddy dia. Nasib daddy layankan je haha. Bulat mata ger4m tengok Ana ni.. “

” Seronok nampak tep0k kepada daddy Bil haha. hab1slah rambut daddy tu Ana haha.. Kac4u jambul daddy.. “

Makin hari makin comel si Ana Nayla ni. Mommy dan daddynya pun kelihatan bahagia sahaja bila Ana ceria sebegini. Semoga Ana Nayla membesar dengan sihat selalu dan sentiasa diberikan kesihatan yang baik.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ayda Jebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..