” Puitisnya, deep sangat, seb4k baca pesanan Dadda untuk baby Bunga.. ” – Netizen

Coretan Jinggo Buat Cucu Sulungnya, Bunga Elhaq Menyentuh Hati Peminat. Puitis Sungguh Kata-Kata Tok Sidang Ni. Pesanan Yang Penuh Bermakna Untuk Si Bunga !!

Hati siapa yang tidak gembira apabila menimang cucu sulung. Begitulah juga yang dirasai oleh pengarah terkenal, Jinggo atau mesra dengan panggilan Tok Sidang. Kata orang, cucu ini rasa sayangnya lain dengan anak sendiri.

Pada perkongsian terdahulu, Tok Sidang ada berkongsikan pesanan-pesanannya untuk anaknya, Uzair Haqimy dan juga menantunya, Elisya Sandha. Coretan dan pesanan ikhlas daripada seorang ayah untuk anak-anak tersayang yang menyentuh hati pembaca.

Meninjau entry terkini Tok Sidang di Instagramnya pula, pesanan untuk si kecil, baby Bunga Elhaq pula dicoretkan. Pesanan seorang Dadda untuk cucunya tentang kehidupan pada masa akan datang yang menyentuh hati.

Perhubungan dalam keluarga adalah perkara yang sangat dititikberatkan oleh Tok Sidang dalam bingkisannya ini. Bagaimana Bunga sebagai seorang kakak perlu beralah untuk adik-adiknya nanti dan banyak lagi pesanan Dadda untuk baby Bunga.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Tok Sidang ini mendapat perhatian daripada ramai peminat. Terharu dan dalam masa yang sama gembira melihat kebahagiaan Tok Sidang semenjak bergelar atok. Antara komen-komen peminat :

” Ala terharu tgk tok sidang dodoikan cucu. Tahniah tok sidang atas kelahiran cucu. nasihat yg sangat berguna.. “

” Atok contoh, penuh bermakna setiap penulisan dadda. Wow mummy face bunga Elhaq.. mancung betul hidungnya.. “

” Bunga bertuah tau punyai Dadda seperti ini. Deep sungguh nasihat daripada seorang datuk.. “

” Keterujaan bila dapat cucu, seronok baca coretan-coretan Tok Sidang ni. Kenapalah rasa sed1h bila baca ni huhu.. “

” Puitisnya, deep sangat seb4k baca pesanan Dadda untuk bunga. Teringat pada arw4h ibu ayah saya.. “

” Pesanan yang penuh makna, aduhaiiiii Baby Bunga, besar tu tanggungjawab sebagai anak sulong.. Sejak ada Bunga Elhaq ni, tok sidang karang ayat semakin puitis … menus0k hati.. “

” Kata-kata yang sungguh bermakna. Seb4knya baca kata-kata seorang Dadda. Semoga Bunga menjadi anak yang solehah dan membahagiakan mummy, daddy, nana, dadda dan semua family.. “

Betapa sayangnya dadda pada baby Bunga, pesanan yang sangat berguna untuk baby Bunga apabila baby Bunga dewasa nanti. Semoga baby Bunga menjadi anak dan cucu kebanggaan keluarga serta anak yang solehah. Baby Bunga pengarang jantung Dadda.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tok Sidang Jinggo, IG Sheila Rusly

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..