” Comel betul diorang, kena pr4nk pun comel.. ” – Netizen

Video Pr4nk Kej0tan Sempena Hari Lahir Buat Ernie Zakri Dalam Sebuah Majlis Buat Ramai Terhibur. Lawak Gelagat Ernie Dan Syamel Nak Cover M4lu. Ad0i Kelakar, Kes1an Tapi Comel Sangat Ernie !!

Meninjau ke akaun Instagram Syamel, p0sting terbaru yang dimuatnaik oleh Syamel telah membuatkan ramai terhibur. Syamel berkongsi video yang memaparkan pr4nk sambutan hari lahir buat isterinya, Ernie Zakri dalam sebuah majlis.

Video yang berdurasi beberapa saat ini menunjukkan Ernie dikej0tkan dengan lagu hari lahir dan dinyanyikan beramai-beramai oleh host dalam majlis tersebut. Ernie dilihat begitu teruja dan bangun bergerak ke pentas ditemani suaminya.

Namun langkahnya terhenti apabila host mengumumkan tiada kek hari lahir atau kej0tan lain. Hanya sekadar menyanyikan lagu hari lahir sahaja. Hal ini membuatkan ramai yang berada di dalam dewan tersebut tertawa.

Namun respon yang ditunjukkan oleh Ernie dan Syamel tambah menghiburkan. Mereka tetap cool dan tetap tersenyum. Ernie pula memuk0l-muk0l manja badan Syamel, manakala Syamel pula berpura-pura menarik tangan Ernie untuk keluar dari majlis tersebut, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memberikan komen yang turut terasa terhibur. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Kes1an korang kena pr4nk gitu.. tak apa janji enjoy.. nak gelak tapi kena sabar.. ampa berdua memang semp0i tau.. “

” Laaa cute lah suami dan isteri ni.. bang mel dan kak nini.. moga korang jadi couple kelakar dan sweet selalu.. comel ja.. “

” Haha comel betul dorg.. kena pr4nk pun comel.. perang4i pun la haiii… Cub1t kang..  happy birthday kak ninie.. “

” Haha kes1an kak ninie tapi comel eh.. happy birthday kak ninie.. bg saya tk kelakar.. minta maaf balik kt dia.. not funny k.. “

” Awak berdua memang kelakar..  it’s not funny. Ramai org kot. Kes1an kat Erni. Lawak kas4r la mcm ni. Mintak maaf balik.. “

” Lah ingatkan pink guy tdi hahahaha sory2.. alolo comel.. happy birthday erni.. kes1an ernie tapi comel sangat pasangan ni.. “

”  Happy birthday kak ninie.. ad0i kena pr4nk pula time birthday tapi comel sangat.. rasa nak cub1t cub1t.. so cute kak ninie.. “

Semp0i dan kelakar lah pasangan ini. Kena pr4nk pun tetap kelakar. Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Ernie Zakri. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syamel, Ernie Zakri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..