” Beran4k setahun sekali pun takpe, terbaik mak mertua treat menantu.. ” – Netizen

Video Sheila Rusly Menyediakan Lauk Berp4ntang Untuk Elisya Sandha Raih Pujian Ramai. Untungnya Elisya Dapat Mertua Macam Ni, Layanan Tu Istimewa Betul !!

Minggu lalu, keluarga pengarah terkenal Sheila Rusly dan Jinggo menyambut kelahiran cucu sulung mereka dengan penuh rasa syukur dan gembira. Apatah lagi ianya baby perempuan dan impian Sheila untuk mempunyai ‘ bunga ‘ di rumahnya kesampaian setelah lebih 26 tahun menunggu.

Umum mengetahui Shiela sangat mahir dan ‘ligat’ di dapur. Meninjau akaun Instagram Shiela Rusly, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Sheila sedang menyiapkan makanan berp4ntang untuk Elisya yang telahpun masuk hari ke 6.

Menu ikan selar bakar, air asam tanpa belacan dan sup lobak putih menjadi pilihan Sheila untuk Elisya. Nampak sungguh menyelerakan sekali air tangan Shiela ini dan yang penting nampak kemas hidangannya.

Elisya juga nampak gembira apabila hidangan ini dihidangkan untuknya. Peminat turut memuji cara Sheila melayan menantu. Kalau macam ini punya lauk berp4ntang, bukan yang berp4ntang sahaja selera, yang tidak berp4ntang pun telan air liur.

Jom tonton video di bawah :

Elisya turut berkongsikan di Instagramnya ucapan terima kasih untuk ibu mertuanya ini atas layanan terbaik yang diberikan. Tidak lupa juga ucapan terima kasih untuk mamanya yang rajin melawat Elisya dan Bunga.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian ini telahpun meraih lebih 43 ribu tanda suka daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Bertuah Elisya dapat mertua yang baik hatinya. Masya Allah tabarakallah alhamdulillah. Yang tak p4ntang ni pun terliur tengok.. “

” Alhamdulillah bertuah menantu dapat mertua macam ni. Dapat mertua yang masakkan makanan p4ntang sedap sedap.. “

” Terbaik mummy Sheila Rusly, bukan senang nak dapat mertua macam ni. The best mom in law in the world.. “

” Rezeki dia dapat mil baik sayang jaga menantu macam anak sendiri..suke tgk. Lucky to have each other.. “

” Kalau macamni beran4k setahun 1 kali pun takpe bagai permaisuri layanannya. Patutlah rezeki sis Sheila tak pernah put0s dan makin murah. selalu mendahului family dan penuh kasih sayang.. “

” Wah kalah CL buat, terbaik mak mertua treat menantu. Bestnya dapat mertua macam ni, beran4k setahun sekali pun tak apa.. “

” Beruntungnya elisya, hidangan pun special. Suka sangat tengok hubungan mertua dengan menantu ni.. “

Seronok betul berpantang kalau sebegini lauk pauknya, tak akan b0san sampai ke hari akh1r p4ntang pendek katanya. Untung ada mertua penyayang ni. Apa pun, selamat berp4ntang dengan penuh gembira Elisya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sheila Rusly, IG Elisya Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..