” Nampak sweet dan serasi. Dua-dua pandai buat lawak, haha.. ” – Netizen

Video Redza Rosli Dan Raysha Rizrose Jawab Trivia Drama Bisik-Bisik Gel0ra Dan Bermain Satu Permainan Raih Perhatian Ramai. Alahai Memang Nampak Serasi, Comel Tengok Redza Dan Raysha Saling Menyak4t Antara Satu Sama Lain !!

Drama yang menjadi tumpuan sekarang iaitu Bisik-Bisik Gel0ra hari ini bertemu episod terakhir. Drama yang diterajui oleh pelakon hebat Redza Rosli dan Raysha Rizrose menjadi tumpuan kerana keserasian lakonan mereka berdua.

Setiap episod drama ini mempunyai jalan cerita yang mendeb4rkan buat para penonton ternanti pengakhirannya. Terbaru, meninjau di akaun Instagram Drama Sangat telah berkongsi dua video Redza Rosli bersama dengan Raysha Rizrose.

Video pertama adalah memaparkan Redza dan Raysha sedang menjawab Trivia Drama Bisik-Bisik Gel0ra. Manakala video kedua pula, Rezda dan Raysha telah telah bermain satu game men1ru setiap objek yang ditunjuk kepada mereka.

Perkongsian kedua video itu telah menarik perhatian ramai. Ada yang terhibur melihat aksi Redza dan Raysha ketika menjawab setiap soalan dan bermain game. Hingga kini, video-video tersebut telah mendapat ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya suka melihat keserasian Redza dan Raysha dalam kedua video itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Hahahaha memang comel lah kamu berdua ni, terhibur tengok time main game, muka Redza paling tak tahan tengok, haha.. “

” Nampak sweet dan serasi. Dua-dua pandai buat lawak yer sekarang, haha. Mana tahu kan berjodoh pulak.. “

” Syok pulak dgr Raysha buat suara gitu, nampak betul dua pelakon ni memang hebat dan akan berjaya nanti.. “

” Alah dah nk hbis kan, rasa macam nanti akan ada Bisik2 Gel0ra 2. Sebab ending macam tergant0ng.. “

” Aku suka tengok Redza dan Raysha. Macam ada keserasian yang tak dibuat2, memang semula jadi, hehehe hope akan ada sambungan cerita Bisik2 Gel0ra.. “

” Aloo sweetnya, masing2 suka sak4t rupanya. Harap nanti akan ada lagi drama gandingan Redza dan Raysha.. “

” Nk Bisik2 Gel0ra season2 plz drama tbaik lakonan Eedza Rosli n Raysharizros. Tak penah tak tengok tau setiap episod.. “

Alahai macam penonton nak lagi sambungan cerita Bisik-Bisik Gel0ra ye. Tapi memang nampak serasi Redza dan Raysha dalam video-video tersebut. Apa-apa pun, semoga Redza dan Raysha akan terus maju jaya dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG dramasangat, redzarosli, raysharizrose

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..