” Malu-malu Fattah kena sak4t dengan isteri.. ” – Netizen

Video-Video Fazura Menyak4t Fattah Amin Yang Mencur1 Perhatian Peminat. Amboi, Bukan Main Fazura Sekarang, Kuat Betul Menyak4t Yer. Sampai Tersipu Malu Fattah Tu !!

Pasangan selebriti popular, Fattah Amin dan isterinya, Nur Fazura boleh dikatakan antara pasangan yang sering mendapat perhatian. Sikap humble dan jarang terpal1t dengan sebarang k0ntroversi membuatkan pasangan ini disenangi ramai.

Pasangan yang sama cantik, sama padan ini juga turut menjadi antara pasangan selebriti yang mempunyai ramai pengikut di media sosial. Ada sahaja video mahupun gambar terbaru Fattah dan Fazura yang sering menarik tumpuan.

Meninjau di akaun Instagram, telah dikongsikan dua video yang memaparkan Fazura sedang menyak4t Fattah. Menerusi video pertama, Fazura dan Fattah berada dalam sebuah kereta. Fazura telah berkata bahawa dirinya berdeb4r kerana sedang menaiki kereta bersama seorang pengarah.

Manakala video kedua pula, kelihatan Fazura merakamkan Fattah sedang bekerja. Sempat Fazura mengatakan yang Fattah seorang yang handsome dan bertanya adakah Fattah masih single lagi. Mendengar us1kan oleh isteri tersayang, Fattah seakan m4lu-m4lu dan ketawa.

Jom tonton video-video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata para peminat memberikan emoji ketawa setelah menonton video Fazura menyak4t Fattah dan ini antara komen-komen menarik :

” Malu-malu Fattah kena sak4t dengan isteri. Hahaha comel Faz, sekarang suka betul kac4u cik abang ya.. “

” Suka tengok Bamtah m4lu2 kena kac4u dengan Faz. Pasangan sweet dan humble sangat, hehehe.. “

Nampaknya sejak kebelakangan ini Fazura sering menghiburkan warganet dengan gelagat comelnya yang selalu mencuit hati peminat. Tengok sahaja lah gaya meny4k4t Fattah sampaikan Fattah pun tersipu malu dibuatnya.

Di samping memiliki suami yang penyayang, kerjaya seni serta perniagaan yang sudah stabil, dikurniakan sorang cahaya mata perempuan yang comel sebagai penyeri rumah tangga sudah cukup membuatkan kehidupan Fazura dilihat sempurna. Apa-apa pun semoga Fazura dan Fattah terus bahagia bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG tudung.fazura.johor, fazura_topstokis, missfazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..