” Comel tengok Afwa kac4u Ustaz, tersenyum Ustaz dibuatnya.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Lelaki Datuk Siti Nurhaliza, Muhammad Afwa Bersama Ustaz Wadi Annuar Raih Perhatian Warganet. Comelnya Afwa, Ger4m Betul Dia Dengan Microphone Tu, Haha !!

Meninjau di akaun Instagram penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza telah berkongsi beberapa gambar sekitar majlis ilmu di rumahnya baru-baru ini yang memaparkan Ustaz Wadi Annuar sebagai jemputan.

Turut kelihatan selebriti yang hadir adalah seperti Lisa Surihani, Erra Fazira, Neelofa dan lain-lain lagi. Namun yang menjadi perhatian adalah satu video yang dikongsikan oleh Datuk Siti iaitu gelagat anak lelakinya, Muhammad Afwa yang sedang didukung oleh Ustaz Wadi Annuar.

Tulis Datuk Siti, Afwa seorang yang bukan mudah mahu bersama dengan orang yang tidak dikenalinya dan sesiapa yang jarang Afwa berjumpa. Namun ketika berada di samping Ustaz Wadi, kelihatan Afwa begitu selesa dan berada lama bersama Ustaz Wadi.

Malah, Datuk Siti juga memberikan kata ucapan terima kasih kepada Ustaz Wadi kerana sempat tahnikkan Afwa dan berharap semoga Afwa akan membesar menjadi seorang anak yang soleh. Perkongsian tersebut telah menarik perhatian warganet.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai video Afwa bersama Ustaz Wadi dan memuji gelagat comel Afwa dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Comel tengok Afwa kac4u Ustaz, tersenyum Ustaz dibuatnya. Insyaallah Afwa akan menjadi anak yang soleh, amin.. “

” MasyaAllah didukung seorg ulamak hebat, semoga Afwa pn jdi insan yg hebat suatu masa nnti.. “

” Ger4m betul lah tengok Afwa ni, hehe dengan buat mulut munc0ng tu. Untung Afwa ditahnik oleh Ustaz Wadi.. “

” Hahaha tak puas hati sebab nk pegang mic tu tak dapat2, Afwa2 comel betul lah. Ustaz Wadi pun ketawa.. “

” Pipi m0ntel tu yang paling mahal sangat Afwa ni. Makin besar makin bertambah comel, hehe suka tengok video ni.. “

” MasyaAllah comel lah tengok gelagat Afwa, nampak dia betul2 selesa dengan Ustaz Wadi, moga jadi anak yang soleh ya Afwa sayang.. “

” Ha tudia. Payah nak tengok Ustazqenyeh (senyum) mcm tu, hehe Afwa buat comel teus Ustaz pun senyum.. “

Tidak semua orang tau Afwa akan memberikan reaksi seperti ini, memang comel gaya Afwa dalam video. Apa-apa pun, semoga Afwa terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik serta soleh buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..