” Handsome boy, makin besar makin nampak K0rea dia ye.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Jehan Miskin Bersama Isteri, Julie Camelia Rhee Serta Anak Lelakinya, Axel Nova Rhee Pulang Ke Korea Buat Kali Pertama. Wah Dah Besar Axel, Makin Comel Bud4k Muka K0rea Ni !!

Pelakon bernama Jehan Miskin ini diketahui umum berkahwin dengan seorang wanita Korea, Julie Camelia Rhee. 7 tahun penantian pasangan ini untuk mendapatkan zuriat sendiri akh1rnya berhasil apabila cahayamata sulung mereka, Axel Nova Rhee selamat dilahirkan.

Kini baby Axel telahpun 15 bulan usianya dan membesar dengan sihat. Meninjau akaun Instagram Jehan Miskin, telah dikongsikan sekeping gambar terkini Jehan bersama Julie dan Axel. Mereka yang berada dalam pesawat untuk balik kampung di Korea.

Tulis Jehan di kapsyennya, setelah sekian lama ini pertama kali Axel akan menjejakkan kaki ke kampung halaman ibunya. Iyelah dengan sek4tan perjalanan ketika negara dil4nda wab4k C0v1d-19 beberapa tahun sudah, baru sekarang mendapat pelepasan untuk ke luar negara.

Axel yang berkulit putih dan bermata sepet ini menceriakan lagi kehidupan Jehan dan Julie. Baik Axel mahupun kedua ibu bapanya ini, ketiga-tiganya nampak seiras sahaja wajahnya. Bak kata peminat, dari mak ayah ke anak, serupa c0py paste semua.

Jom baca perkongsian di bawah :

Antara perkongsian lain semasa mereka sudah tiba di Korea :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Jehan ini telahpun mendapat hampir 65 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Big boy dah Axel, besar dah. Safe travel Jehan, Julie dan Axel. Enjoy balik kampung hehe. Annyeong.. “

” Handsomenya Axel, dah besar dia cepat je rasa. Apasal semua muka macam sama je ni hehe.. “

” Wah alhamdulillah dapat balik ziarah family di sana. Happy balik kampung guys. Handsomenya baby boy.. “

” Lahh sama muka dari p4k, mak sampai ke anak. Semoga kekal bahagia sehingga ke jannah.. “

” Dari muka suami sampai muka isteri hingga ke muka anak sama je, love tengok family ni. Semoga selalu dalam lindungan Allah.. “

” Wow baby Axel yang comel tu. Boleh couple dengan anak maryam dan Ryzal, Rina ni hehe. Sama-sama baby K0rea.. “

” Oh my anak you Jehan, handsome boy. Makin besar makin nampak K0rea dia ye. Besar ramai peminat ni, Oppa Axel.. “

Tentu seronok Jehan sekeluarga dapat bertemu mata dengan saudara mara jauh mereka ini. Semoga Jehan dan keluarga sentiasa dalam lindungan Allah, gembira selalu bersama dan selamat pulang kembali ke tanahair nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jehan Miskin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..