” Cutenya dia sebut nama mummy dan daddy nya.. ” – Netizen

Video Nur Fatima Aisya Sudah Pandai Menyebut Nama Mummy Dan Daddynya Raih Perhatian Ramai. Wah Bijaknya Fatima. Tapi Part Bila Sebut Nama Sendiri Tu Comel Je Bunyi !!

Nur Fatima Aisya kini sudah berusia lebih setahun dan kini sudah pandai menyebut beberapa perkataan. Terbaru di akaun Instagram, video Fatima sudah pandai menyebut nama ibu dan bapanya pula meraih perhatian ramai.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Fazura bertanyakan kepada Fatima apakah nama mommy dan daddynya. Wah Fatima sudah pandai menyebut nama ibu bapanya iaitu Fattah dan Fazura.

Fazura juga turut bertanya nama Fatima dan respon Fatima ialah menyebut namanya Nyamma. Walaupun ditanya banyak kali jawapan Fatima tetap sama iaitu Nyamma. Kelakar lah nama glamour Fatima ni, hehe.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 10 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Selain itu, terdapat juga video Fatima menyebut namanya dan nama bapanya yang dikongsikan di Instagram peminat pasangan ini.

Jom tonton video di bawah :

Video lain yang dikongsikan :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Fatima yang sudah pandai bercakap. Antara komen-komen yang diberikan :

” Ya Allah comelnye dh pandai cakap hehehehehe dh besar baby fatima.. comel sangat lah awak ni nyamma.. clever girl.. “

” Look how affectionate Fatima looked at her daddy. So cute. Father is indeed daughter’s first love and first born daughter will always hold a special place in father’s heart.. “

” Pandainyaaa dia ingat nama mummy & daddy.. nnt kt sklh kawan tanya, mak awk Fazura ke ? Fatima’s first love was her daddy .. “

” Ya Allah.. bijaknya awak ni.. Nyamma, Fattah, Fazura.. Fatima ni kanak2 yg bijak faham mommy tanya terus jawab.. “

” Awww cepat jer sebut nama Daddy yer.. Bijaknyer Fatima dh ingat nama Mommy & Daddy laaa.. untunglahh anak fazura.. “

” Kakak nyamma dah big girl mommy pandai ingat nama daddy mommy.. Ya Nyamma , Nyamma panggil Aunty Zura ke.. So clever Fatima.. “

” Bila dh besar nti dia cakap kt kawan, “my mom Fazura”.. walawehhhh bestnya jd anak Fazura.. cute nya dia sebut nama mummy n daddy nya.. “

Anak-anak apabila sudah pandai bercakap sememangnya seronok untuk dilayan. Selepas ini puaslah mommy melayan Fatima bercakap. Semoga Nur Fatima Aisya membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, Sayangselaseh01

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..