” Tengok Mika penuh kasih sayang kepada abang dan kakak iparnya.. ” – Netizen

Video Anak Bongsu Sheila Rusly, Luth Mikhail Memel0k Abangnya, Uzair Haqimy Setelah Bergelar Bapa Buat Ramai Tersentuh. Part Mika Datang Dekat Elisya Sandha Nampak Betul-Betul R1sau Dengan Kakak Iparnya !!

Meninjau di akaun Instagram pengarah terkenal, Jinggo atau lebih dikenali sebagai Tok Sidang, telah berkongsi satu video dan ucapan sempena Hari Bapa hari ini. Kata ucapan tersebut khas dituju buat anaknya, Uzair Haqimy yang baru sahaja bergelar seorang bapa semalam.

Namun yang mencur1 pandangan adalah gelagat anak bongsu Tok Sidang, Luth Mikhail dalam video ketika Elisya baru sahaja selesai proses bersalin. Kelihatan Mikhail atau Mika terus menuju kepada katil yang sedang membawa Elisya masuk ke bilik wad untuk melihat keadaan kakak iparnya.

Bahkan Mika juga memel0k Uzair seerat-eratnya seperti mengucapkan tahniah kepada abang tersayang yang sudah bertukar status sebagai bapa. Jelas terlihat kasih sayang dua beradik ini yang begitu menyayangi antara satu sama lain.

Selain itu, kata-kata Jinggo juga buat ramai yang membaca turut tersent0h. Sehingga kini, posting oleh Tok Sidang itu telah mendapat lebih 33 ribu tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram semalam.

Ikuti perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon telah diberikan oleh warganet setelah menoton video dan membaca kata-kata Tok Sidang. Antara komen-komen menarik adalah :

” Seorang ayah yang selalu menitipkan nasihat buat anak2nya. Tengok Mika penuh kasih sayang kepada abang dan kakak iparnya.. “

” Tersent0h pula tengok gaya Mika dan Haq dalam video. Paling rasa bila Mika tengok Elisya, nampak gaya tu betul2 r1sau tentang kakak iparnya.. “

” Tahniah buat Tok Sidang sekeluarga. Seb4k tengok 2 beradik tu berpel0kan. Semoga ikatan kasih sayang dua beradik ini akan kekal hingga ke akhir hay4t.. “

” Alhamdulillah. Happy father’s day Tok Sidang, Haq & semua yg bergelar ayah di dunia. Semoga syurga buat kalian disana. Amin Ya Rabb.. “

” Seb4k, tak puas tgk video ni nk lagi Tok Sidang. Tahniah buat sekeluarga atas kelahiran cucu pertama kalian.. “

 ” Kenapa aku seb4k nengok video ni. Nampak sayang betul Mika dengan abang dia dan kakak ipar dia.. “

” Sed1h bercampur gembira tengok video ni, Mika penuh kasih syg pada kakak, tgok family ni penuh kasih sayang. Semoga keluarga ni sentiasa di bawah rahmat Allah.. “

Penuh bermakna setiap kata-kata Tok Sidang sempena Hari Bapa tahun ini. Bahkan ikatan kasih sayang antara Mika dan Haq membuatkan yang melihat turut rasa terh4ru. Apa-apa pun, tahniah kepada Tok Sidang dan Sheila Rusly atas kelahiran cucu sulung semalam.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tok Sidang Jinggo, luthmikhail20

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..