” Amb0i bukan main, comelnya menjawab hehe.. ” – Netizen

Membuat Suara Seakan-Akan Mar4h, Reaksi Anak Amyra Rosli, Ayra Aryssa Terhadap Mommynya Cur1 Perhatian Peminat. Ee Si C0py Mommy Ni, Membebe1 Ke Melatah Tu. Comel Sangat !!

Meninjau akaun Instagram Amyra Rosli, telah dikongsikan satu video baru yang memaparkan gelagat comel anak perempuan Amyra, Ayra Aryssa. Untuk makluman, Aryssa kini telahpun mencecah 2 tahun usianya.

Cerita Amyra di kapsyennya berbunyi ‘ Mommy mar4h, dia menjawab pulak ye, biasa dia tu ‘. Amyra yang mengulangi ayat ‘ biasa dia tu ‘ berlakon seakan-akan ingin mar4h namun sebenarnya Amyra bergurau sahaja dengan Aryssa.

Wajah Aryssa yang comel dan mirip dengan raut wajah Amyra ini membuatkan peminat ger4m melihatnya. Boleh pula Aryssa membuat bunyi-bunyian suara seperti itu, lengkap dengan m1mik muka lagi haha.

Untuk makluman, sebelum ini Aryssa disahkan terkena jangk1tan Kawas4ki dan jant0ngnya perlu di monitor selama 3 bulan. Namun keadaan kesihatan Aryssa semakin membaik dari hari ke hari dan kini sudah kembali ceria seperti dahulu.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Amyra ini telahpun disukai hampir 34 ribu orang. Antara komen-komen peminat :

” Amb0i bukan main, comel sangat. Macam nak cub1t cub1t pipi dia. Rezeki dari Allah dapat anak anak yang comel.. “

” Sebijik weyh muka mak dia haha. Anaqi pulak sebijik bap4k dia, ad0h haha. Comel dia, berulang-ulang tengok video ni.. “

” Comelnya menjawab hehe, cute sangat. Banyak celoteh sangat princess kesayangan mommy ni.. “

” Biasanya bud4k2 sangat sed1h bila kita ckp ‘biasa dia ni’ tetapi tk utk adik ni…waima anak bulus saya sangat cu4k ayat biasa ni. pegang sesuatu pun boleh terlepas.. “

” Why so comel princess, dah macam melatah haha. Ger4m lak tengok kembar mommy ni.. mulut dia bebe1.. “

” Ayra menjawab ke melatah op0cot op9cot tu haha. Comellah dia menjawab, kembar mommy sangat ni.. “

” Tengok muka dia mula mula tu ger4m je. Comel sangat, haih kaki bebe1 la si comel ni haha.. “

” Keluar dah bahasa alien dia haha. Ingat mommy sorang je kuat mar4h, Ayra pun boleh laa hahah.. “

Berani Aryssa membebe1 balik pada mummy yer, macam melatah pun ada sebutan Aryssa itu. Apa-apa pun, ianya sekadar hiburan untuk para peminat Amyra dan kami berharap peminat juga terhibur dengan perkongsian ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..