” Lawa sungguh Aaisyah, macam Juliana Evans versi mini.. ” – Netizen

Penampilan Anak Rozita Che Wan, Aaisyah Dhia Rana Di Majlis Persandingan Dan Malam Berinai Ulangtahun Perkahwinan Che Ta Dan Zain Saidin. Amboi Aaisyah, Merah Menyal4 Bibir Tu. Makin Besar Makin Cantik. Bak Kata Rosix, Macam Bidadari !!

Semalam telah berlangsungnya majlis persandingan dan malam berinai pasangan Rozita Che Wan dan Zain Saidin. Ianya bersempena ulangtahun perkahwinan mereka yang ke 10 tahun dan majlis ini mendapat sorotan lensa media serta peminat.

Berkonsepkan tradisional, Che Ta dan Zain nampak cantik dan tampan dalam busana songket. Ramai rakan artis yang turut dijemput dan salah seorangnya adalah Rosix Omar. Meninjau akaun Instagram Rosix, telah dikongsikan satu video yang memaparkan anak Che Ta, Aaisyah Dhia Rana.

Aaisyah mengenakan baju kurung moden berwarna merah ditambah dengan aksesori barangan kemas membuatkan Aaisyah nampak cantik. Rosix yang sememangnya akrab dengan Aaisyah sejak Aaisyah masih bayi lagi memuji kecantikan anak Che Ta ini.

Dengan wajah yang disolek, gincu merah menyala menaikkan lagi seri wajah Aaisyah. Amboi Aaisyah, memang cun lah dan kata Rosix ramai yang beratur ingin bergambar dengan Aaisyah. Sama cantik dengan mummy Aaisyah ni.

Jom tonton video di bawah :

Posting oleh Rosix ini telah pun mendapat lebih 3000 likes sehingga sekarang. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Lawa g1la Aaisyah ni, cantiknya lah. Let0pan eh dia, princess sangat. Cute and beautiful.. “

” Amboi lawanya, comel betullah Aaisyah ni. Eii sayang, comel segaknya. Lawa sungguh Aaisyah macam Juliana Evans versi mini.. “

” Cantik sungguh Aaisyah, terpaling let0p. Cute la dia, comel sungguh laaa. Let0pannn.. “

Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi iye tak. Kecantikan wajah Che Ta dan kekacakan Zain diwarisi oleh puteri tunggal mereka ini. Memang melet0p lah Aaisyah, ini baru usia kanak-kanak, jika sudah remaja tentu lagi wow.

Apa sahaja perkongsian mengenai Aaisyah pastinya menarik perhatian ramai. Semoga Aaisyah membesar dengan sihat selalu, menjadi penyejuk hati dan pendamping setia daddy dan mummy serta anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rosix Omar, IG Rozita Che Wan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..