” Wow wow wow, betul ke baru gave birth ni ? ” – Fazura

Penampilan Terkini Mira Filzah Selepas Sebulan Melahirkan Wan Khair Amir Buat Peminat Kagum. Wah Cepatnya Mira Ramping, Perut Tu Tak Nampak Langsung, Flat Terus. Makin Cun Lah Mama Amir Ni !!

Meninjau akaun Instagram Mira Filzah, telah dikongsikan sekeping gambarnya berlatar belakangkan suasana di dalam rumah. Seperti biasa, port kegemaran Mira untuk berposing adalah di depan pintu yang digelar peminat sebagai pintu ajaib.

Coret Mira, anaknya Wan Khair Amir sudahpun sebulan usianya dan ini bermaksud tempoh berpant4ng Mira hanya berbaki lebih kurang 14 hari sahaja lagi. Ini sememangnya moment yang ditunggu-tunggu oleh semua kaum ibu yang berpant4ng, bebas daripada segala pant4ng lar4ng.

Dalam gambar ini, Mira mengenakan busana berwarna hitam bersama seluar berwarna putih. Tudung pula Mira memilih warna hitam senada dengan bajunya itu. Nampak slim, itu yang  dikatakan oleh peminat setelah melihat penampilan terkini Mira ini.

Ramai juga peminat yang mengatakan Mira nampak lebih cantik selepas melahirkan dan bonus untuk Mira, berat badannya mudah turun. Idaman semua wanita ini dapat mengurangkan berat badan dan kembali langsing ketika dalam tempoh berpant4ng.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sejak posting ini dimuatnaik, ianya telah pun meraih lebih 100 ribu likes daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Apa ni, makin lawa. Dalam pant4ng pun cantik tau Mira ni. Mama ke sister to Wan Khair Amir ni.. “

” Wow wow wow betul ke baru gave birth ni ? ” – Fazura

” Cepatnya angah kurus. Tak macam dalam pant4ng, anak dar4 sangat ni. H0t mama tau Mira ni.. “

” Lepas bersalin makin cantik h0t mummy ni. Mak orang ke ni eh, alahai ramping betul.. “

” Selim melim, cantik betul mummy Amir. Bestnya Mira dah kurus, ideal sangat. Pant4ng pun cantik tau.. “

” Macam masih gad1s la, kurus ramping macam dulu je ni. Ish jelesnya, kalau kita lepas bersalin dah macam tong drum tau haha.. “

” Wah cantik dan simple, dalam pant4ng pun tetap berseri. Mas4lahnya sekarang, cepatnya kurus. Melet0p la mama Amir ni.. “

” Wow still slimlah Mira, makin jelita mama Mira ni. Cepat Mira kurus, perut flat terus, h1lang eh perutnya haha.. “

Cun mama Amir ni, pandai Mira menjaga diri dan tentunya untuk mendapatkan hasil sebegini, disiplin pemakanan adalah yang paling penting. Baru la jadi gorgeous macam mama Amir, iye tak. Apa-apa pun, selamat menghitung hari untuk hab1s berpant4ng yer Mira.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mira Filzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..