” Anak lelaki memang berani, comel Afwa.. ” – Netizen

Video-Video Gelagat Siti Aafiyah Dan Adiknya, Muhammad Afwa Ketika Melawat Zoo Raih Perhatian Ramai. Wah Teruja Sungguh Afwa, Berani Betul Dia. Siap Nak Suap Makanan Ke Mulut Kura-Kura Lagi !!

Cuti persekolahan sudah pun melabuhkan tirainya semalam. Kebanyakan ibu bapa mengambil peluang pada cuti sekolah kali ini untuk membawa anak-anak pergi bercuti dan meluangkan masa bersama keluarga tercinta.

Tidak ket1nggalan juga buat penyanyi nombor satu negara, Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang turut membawa anak-anaknya pergi melawat ke satu tempat menarik iaitu Dbilut Agrofarm yang terletak di Bentong, Pahang.

Video-video mereka ketika melawat ke sana telah dikongsikan di akaun Instagram Muhd Afwa Khalid dan kebanyakan video-video yang dimuatnaik ialah gelagat Afwa bersama haiwan-haiwan yang ada di sana.

Antaranya ialah video Afwa dan Aafiyah memberi makan kepada rusa dan juga kura-kura. Afwa dilihat sangat berani untuk mendekati haiwan-haiwan tersebut dan begitu seronok memberi makan kepada haiwan-haiwan yang ada.

Jom tonton video di bawah :

Jom tonton video di bawah :

Lagi video dikongsikan :

Rata-rata netizen ger4m melihat gelagat Afwa dengan wajahnya yang sentiasa serius. Antara komen-komen yang diberikan :

” Anak lelaki  memang berani. comel afwa. kat mana tu.. tukang jaga afwa tu okey tak okey. Dekat Sangat tangan afwa tu.. Tak0t.. “

” Afwa ingat tu toys kot.. Ya.. ibu ni pikir macam2… sama mcm saya. Afiah jgn buang roti ke bawah, bagi kat mulut.. sayang roti tu.. “

” Salam afwa.. Pipi afwa tu comelnya.. Seronoknye afwa dan kak aafiyah.. Dato’ Siti Nurhaliza cantik betul.. “

” Tembam nye pipi afwa.. Muncung sebatu… Di mana tmpat Tu bagi almat please. Boleh pi bawa anak cucu..  “

” Debeknya pipi afwa.. Nanti bawak Kuala gandah.. ada gajah. Afwaa ger4m nya Aunti .. c0py and paste muka ibu.. “

Malah di ruangan kapsyen p0sting yang dikongsikan tertulis ‘ Afwa berani sungguh ‘ kerana Afwa tidak menang1s langsung apabila diletakkan dirinya berdekatan dengan rusa dan kura-kura. Nampak macam pengasuh Afwa pula yang agak tak0t, hehe.

Pastinya percutian Dato’ Seri Siti bersama dua cahaya matanya ini amat bermakna dan dalam masa yang sama anak-anak juga dapat mendekati alam semula jadi dan mengenali haiwan. Semoga Aafiyah dan Afwa menjadi anak yang baik dan cerdas.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhd Afwa Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..