” Muka tu remaja sangat, kekal cantik seperti dahulu.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terbaru Penyanyi Dan Pelakon 90-an, Maizurah Hamzah Cur1 Perhatian Peminat. Wahh Masih Maintain, Cantik Lagi !!

Maizurah Hamzah antara penyanyi, pelakon dan pengacara yang cukup popular satu masa dahulu. Biarpun sekarang ini Maizurah tidak lagi aktif dalam bidang seni, namun figura yang yang satu ini masih dikenali dan mempunyai peminatnya sendiri.

Bagi yang mengikuti perkembangan kehidupan Maizurah Hamzah di akaun Instagram, pasti tahu dirinya bukan sahaja sibuk menguruskan anak-anak bahkan Maizurah juga menceburi bidang penulisan.

Mungkin ramai yang tidak mengetahui yang Maizurah juga menghasilkan pelbagai jenis buku bacaan kanak-kanak buat tatapan umum. Terbaru, terlihat Maizurah telah memuatnaik beberapa gambar yang dirinya telah menghadiri pesta buku di PWTC. 

Ramai yang memuji penampilan Maizurah dan menyatakan bahawa Maizurah masih kelihatan muda meskipun usianya 40-an. Hingga kini perkongsian gambr-gambar Maizurah telah mendapat mendapat ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Ikuti perkongsian gambar-gambar di bawah :

Di ruangan komen, selain memuji penampilan Maizurah, rata-ratanya mengucapkan tahniah atas kejayaan Maizurah dalam bidang penulisan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Muka tu remaja sangat, kekal cantik seperti dahulu. Pandai Maizurah jaga penampilan sekarang, memang cantik sangat.. “

” Kak Maizurah still pretty macam dulu, Kau Yg Ku Sayang, hehe. Gambar dengan anak tu, mummy so young looking lah.. “

” Awet muda betul, bawa adik pergi pesta buku ke tu, hehe. Suka lah Maizurah dari dahulu sampai lah sekarang wlpn ldah lama tak muncul di TV.. “

” Cantiknya. Semoga terus success kak Mai, tahniah. Tumpang happy atas kejayaan Kak Mai sekarang, alhamdulillah.. “

” Awet muda betull kakak sorang ni, muka tu tak dimam4h usia lah. Masih nampak muda 10 tahun.. “

” MasyaAllah you dont age, cantik asli, pandai jaga badan. Bila dtg Penang, nak sangat jumpa, peminat setia Kak Mai ni.. “

” Congratulations sis, wah cantiknya dia pakai kebaya, nampak berseri-seri. Semoga segalanya dipermudahkan.. “

Wow walaupun dah berpuluh tahun sudah berlalu, memang wajah Maizurah tidak banyak perubahan, patut lah ramai yang cakap Maizurah ini awet muda. Apa-apa pun, semoga Maizurah terus maju jaya dalam bidang yang diceburinya dan bahagia bersama keluarga tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maizurah Hamzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..