” Kalau bawak pergi Aquaria ni memang Hamzah tak nak balik gamaknya.. ” – Netizen

Video Anak Arw4h Abam Bocey, Syed Uthman Hamzah Ketika Dibawa Ke Kedai Ikan. Amboi Hamzah, Macam Tu Je Dia Pegang Udang Bawa Naik Kereta. Excited Betul Hamzah Tengok Banyak Ikan. Dapat Hadiah Birthday Ikan Pun Happy Sangat !!

Diam tak diam, t1nggal beberapa hari sahaja lagi si kecil bernama Syed Uthman Hamzah ini bakal berusia 3 tahun. Anak pen1nggalan arw4h Abam Bocey ini menjadi pengubat rindu dan membawa keceriaan buat ibunya, Hidayah.

Hamzah sangat gemar kepada ikan dan sebelum ini juga, Hidayah ada berkongsikan bagaimana beraninya Hamzah memegang ikan hidup ketika berada di sawah. Meninjau akaun Instagram Abam Bocik, satu video baru Hamzah telahpun dimuatnaik.

Kata Hidayah, Hamzah tidak tahu mereka akan ke kedai ikan untuk mencari hadiah hari lahir untuknya. Ketika berada di dalam kereta, kelihatan Hamzah memegang seekor udang di tangannya. Alahai Hamzah, kanak-kanak lain main mainan, Hamzah pula udang yang menjadi mainannya.

Teruja dan gembira, itu yang dapat dilihat ketika Hamzah memasuki kedai ikan. Pelbagai spesis ikan dan berwarna warni membuatkan Hamzah tidak keruan. Sekejap ke sana, sekejap ke sini, comel sangat dengan badan chubby dia tu. Cara Hamzah berjalan kelihatan sama macam arw4h Abam.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Hidayah ini telahpun ditonton oleh hampir 29 ribu tontonan. Antara komen-komen peminat :

” Selamat hari lahir anak ibu dan ayah. Pencinta haiwan ni, siap bawa udang lagi. haha comel lah hamzah ni.. “

” Allahu anakā€¦ macam nak pel0kk je.. semoga jadi anak yang soleh sayang.. jaga ibu, pelindung ibu.. aamiin.. “

” Kalau bawak pergi aquaria ni memang hamzah tak nak balik gamaknya… peminat ikan & udang.. “

” Bijaknya sayang acik ni, semoga Hamzah membesar dengan sihat. Hamzah makin besar makin comel.. “

” Teruja sgt2 anak ibu dpt tengok byk fishes depan mata… dah tak tau mana satu nak tangkap.. apa pun doa makcik senantiasa mendpt pandanganNYA n ceria bersama ibu yg strong serta families yg menyayangi.. “

” Eh budak deb4b ni, nak bawa udang ke mana tu haha. Sebijik macam arw4h Abam, comel. Dapat ikan pun punyalah happy.. “

” MasyaAllah saling tak tump4h macam ayahnya.. semoga hamzah jd anak yg soleh. dah besar jaga ibu pulak ye.. “

Ger4m betul peminat melihat gelagat Hamzah ini, jadi rambang mata ye Hamzah bila banyak sangat pilihan ikan yang ada. Senang hati ibu tengok Hamzah gembira seperti ini. Semoga Hamzah sentiasa menggembirakan ibu dan menjadi anak yang soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abam Bocik

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..