” Macam Google translate, sebiji-sebiji dia cakap. Haha.. ” – Netizen

Semakin Petah Dan Lucu, Video Gelagat Comel Jebat Jayden Berbual Dengan Ibunya Noor Nabila Mencuit Hati Ramai. Part Jebat Jadi Doktor Cakap ‘Kes1annn” Kat Mommy Dia Tu Comel Je !!

Si cilik bernama Jebat Jayden ini tidak perlu diperkenalkan lagi kepada umum. Anak kepada pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noornabila ini menjadi hiburan buat para peminat setiap kali video telatahnya dikongsikan.

Petah bercakap, ada sahaja butir perbualan Jebat yang mencuit hati. Meninjau akaun Instagram sinar_my, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Jebat berlakon menjadi doktor dan merawat mommynya itu.

Dengan memakai apron dan stetoskop mainan, ayat bahasa Melayu yang dituturkan oleh Jebat menarik perhatian ramai. Perkataannya simple dan sebutannya juga jelas membuatkan peminat memuji cara Jebat bercakap.

Pada satu lagi perkongsian, Jebat diketawakan oleh Noornabila kerana mengatakan dia ingin perg1 ke open house. Manalah mommy tak ketawa, ayat spontan Jebat sangat lucu. Siap tanya mommy lagi kenapa ketawa-ketawa, cerdiklah Jebat ni.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, video Jebat ini telahpun meraih tontonan yang tinggi daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Haha ni macam Google translate, sebiji-sebiji dia cakap. Bijaklah Jebat Jayden ni. Bahasa Melayu terbaik haha.. “

” Comelnya cara Jebat bercakap dan berlagu. Ayat dia tersusun je, dia pakai Bahasa Melayu lagi. Tak cakap omputih pun cute, ger4m ler.. “

” Aku tak boleh betul dengan Jebat ni, comel sangat cara dia cakap haha. Cara lar1 tu betul punya emerg3ncy gayanya haha.. “

” Cara dia tunjuk tangan masa cakap tunggu sekejap tu macam gaya Sharnaaz. Jebat ni nice, ayatnya tersusun. Ger4m dekat awak.. “

” 1st time doktor pakai apron check pesak1t haha. comel betul jebat ni. Doktor busy ramai lagi patient lain nak pi tengok.. “

” Gaya dia bercakap tu buat orang ger4m. Cerdik dan cakap pun lembut je. Comel Jebat sebut kes1ann haha.. “

” Kenapa ketawa ketawa haha, he is so adorable. Memang pak lawak la fiderman ni haha.. “

Alahai Jebat, berbual sudah seperti orang besar sahaja. Dengan mommy pun melawak, dengan baba lagi lah menjadi-jadi lucu Jebat ini. Semoga Jebat terus ceria, menjadi anak yang soleh dan kebanggaan baba dan mommy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Karipop, IG Sinar_my, IG Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..