” Ad0i, boleh tahan kelakar ibu Reen, terhibur tengok dua beran4k ni.. ” – Netizen

Video Reen Rahim Menyak4t Ibunya Bermain Teka Teki Buat Ramai Peminat Terhibur. Alahai Reen Ni Kuat S4kat Betul, Pen4t Si Ibu Nak Melayan, Haha !!

Pelakon Reen Rahim bukan sahaja cantik malah kelebihan memiliki riak wajah yang beng1s membuatkan wataknya dalam drama bersiri Pujaan Hati Kanda sebelum ini mendapat tempat di hati penonton dan peminat drama tempatan.

Bahkan sekali lagi nama Reen menjadi sebuatan ramai apabila dia berjaya membawa watak diberikan menerusi drama 7 Hari Mencintaiku 3 baru-baru ini. Karakter yang gil4-gil4 dan lantang bersuara menjadi antara favourite penonton.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Reen telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya sedang bermain teka-teki bersama ibu tersayang.  Difahamkan video itu diambil ketika Reen sedang bercuti bersama keluarga di Melaka.

Aksi kelakar Reen dalam video tersebut itu telah mencu1t hati peminat. Ada sahaja yang mahu diken4kan Reen terhadap ibunya, bahkan keakraban dua beran4k ini yang dilihat sama-sama kelakar juga telah menarik perhatian warganet.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur dan memberikan pelbagai respon setelah menonton video Reen menyak4t ibunya itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Kalau tak kelakooo bukan Reen laaaa. Hahaha bertabah lah si mak pun melayan keren4h anaknya.. “

 “Ad0i, boleh tahan kelakar ibu Reen, terhibur tengok tau, hehe. Reen pun kuat sak4t lah, last2 kena setempek.. “

” Betuah punya anak, hahaha dia perken4 umi dia macam tu ja, haha naik h4ntu mak Reen, hahaha.. “

” Berdek4h aku tengok perangai t1ng t0ng Reen ni, tapi memang tak sunyi rumah kalau ada anak kuat s4kat macam ni.. “

” Mcm mak aku lah, hahaha aku lak jenis sehari tak kac4u mak aku tak sah, ada ja ha aku nak ken4kan mak aku.. “

” Haahaha mak lagi p0wer. Jintan manis hahahaha, tanya lagi jin di dapur, mak kau terus bagi jawapan paling win, haha.. “

” Kurang asam punya anak murid, kenakan cikgu macam tu je, hahahaa. Reen kau memang kelakar lah.. “

Ingatkan dalam drama je kelakar, dengan mak sendiri pun kuat sak4t yer Reen. Tapi memang comel pun tengok aksi dua beran4k ni. Apa-apa pun, semoga Reen terus bahagia bersama keluarga tersayang dan maju jaya dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Reen Rahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..