” Aa so cute, ayah’s girl. Muka sebijik macam ayah.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Terbaru Anak Perempuan Elfira Loy, Nur Aria Mikayla Yang Comel. Eii Bamb4m Sungguh, C0py Paste Muka Ayah Sangat Ni !!

Nur Aria Mikayla, nama yang cukup indah dipilih oleh Elfira Loy dan pasangannya Muhamad Faris untuk bayi perempuan mereka. Untuk rekod, Aria dilahirkan pada 20 Mei yang lalu di Andorra Women and Children Hospital.

Elfira turut membuka sebuah akaun Instagram untuk Aria dan sehingga kini telahpun diikuti seramai hampir 9 ribu orang. Meninjau akaun Instagram Nur Aria Mikayla, beberapa posting yang memaparkan wajah Aria telah pun dikongsikan.

Elfira turut memberikan tips yang berguna untuk ibu bapa lain berkenaan penjagaan bayi dan pakaian. Kata Elfira, untuk mengurangkan bayi merag4m, selepas diberikan susu, bayi ditukarkan lampin supaya selesa dan dapat tidur lebih lama.

Belum lagi sebulan usianya, Aria kini sudah kelihatan semakin chubby terutama di bahagian pipinya. Bak cerita Elfira sebelum ini, Aria kuat menyusu berbanding anak sulungnya. Putih merah si kecil ini, nampak semakin comel dengan headband di kepalanya itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

Antara perkongsian di akaun Instagram Elfira sendiri.

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat dan ramai yang memuji kecomelan wajah Aria. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya dia, b4mbam betul Alhamdulillah. ni la baby girl yang strong tuu.. yg el kena kec4m melompat dgn heel dgn bwk perut… such a beautifull baby girl.. “

” Comelnya Aria Mikayla, muka macam abang dia lah. Kalau dh muka abang, c0py paste muka ayahnya lagi la haha. pipi tu ger4mnya.. “

” Comel sebijik macam ayahnya. Nampak selesa dan nyenyak ke dia tidur. Makin b4mbamlah dia, cute.. “

” Comey nyaa.. dari tepi c0py paste muka abang dan ayah dia. sweetnya adik Rayyan. syukur dah dpt tgok Rupa paras baby El.. “

” Cutelah muka ayah dia lagi. Bayi lagi dah nampak cantik, indahnya ciptaan Allah. Moga membesar dengan sihat Aria sayang.. “

” Comellah anak kak El ni, cute macam Rayyan. Cantik putih merah lagi, besar mesti cun macam mommynya juga.. “

” Aa so cute, ayah’s girl. Muka sebijik macam ayah juga yang ni. Ee ger4m tengok chubby dah dia.. “

Memang comel sungguh Aria dan nampak seperti Faris dan Rayyan. Semoga selepas ini banyak lagi perkongsian dan tips yang Elfira akan kongsikan untuk semua. Apa-apa pun, semoga Aria terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah untuk mommy dan ayah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nurariamikayla, IG Elfira Loy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..