” Jebat bila join baba dia terus tak ‘ baby ‘ dah, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Sharnaaz Ahmad Bersama Jebat Jayden Bermain Permainan Video Games Buat Peminat Terhibur. Amboi Jebat, Sampai Berker0t Kening, Ser1us Betul Main. Dah Macam Kawan Kawan Je Dua Ber4nak Ni, Comel Je !!

Sharnaaz Ahmad antara nama yang sering disebut-sebut oleh peminat kerana sifat penyayangnya terhadap satu-satunya anak lelakinya, Jebat Jayden. Walaupun Sharnaaz kelihatan gar4ng pada luarannya, namun sifat kebapaan Sharnaaz ini menarik perhatian ramai.

Setiap kali berjumpa, ada sahaja aktiviti yang dilakukan oleh Jebat dan Sharnaaz. Meninjau akaun Instagram Sharnaaz Ahmad, telah dimuatnaik satu video baru yang memaparkan gelagat Jebat bersama babanya ini.

Tulis Sharnaaz di kapsyennya, siapa kata kalau tidak mandi tak boleh keluar main video game. Alahai anak dan ayah ni, tak mandi pun game tetap on. Meriah betul apabila Sharnaaz dan Jebat bergabung. Sharnaaz pula sporting, melayan Jebat seperti kawan-kawan sahaja.

Ekpresi wajah Jebat dan Sharnaaz juga mencuit hati. Dari muka fokusnya sampai ke muka terkej0t, sama sahaja reaksi mereka. Memang anak baba sangatlah Jebat ini. Kali ini, baba yang over excited main game daripada Jebat, haha.

Jom tonton video di bawah :

Posting ini telahpun meraih hampir 15 ribu likes sejak ia dimuatnaik. Seronok melihat Sharnaaz bersama Jebat dan antara komen-komen peminat :

” Serius sangat tu Jebat Jayden haha. Ikut baba main games takpa naa, jangan game awek dekat luar sana haha.. “

” Jebat bila join baba dia terus tak ‘ baby ‘ dah haha. Nampak baba lagi over main game dari anak ni haha.. “

” Anak ke baba dia yang main lebih ni haha. Jebat ker0t je lebih ni, anak baba always handsome dan comel.. “

” Dua beranak ni muka terkej0t tu comel. tapi bang raut wajah abng nampak lagi teruja tu bang dari jebat haha.. “

” Comel jebat, dia punya fokus tu sampai berker0t dahi. Jebat always on point main game haha, muka ser1us amat.. “

” Dia punya tak fokus, mat1 baba law4n spider haha. Haih tak mandi pun helok anak beranak ni, ger4m.. “

” Betui-betui anak antoo, anak anto tak0t air ka. Baba dia yang excited lebih ni. Jebat muka stress betul main game haha.. “

” Awat ker0t kening Jebat, haha comel la dua beranak ni. Muka terkej0t sama-sama comel. Syok ada baba sporting macam Sharnaaz ni.. “

Bukan main lagi gaya Jebat dengan berker0t kening tu. Baba Jebat jangan cakaplah, dah macam berper4ng je, haha. Tentu Jebat dewasa nanti kamcing dengan baba nya ini macam sahabat je. Semoga anak dan ayah ini sentiasa dalam rahmat Allah dan gembira selalu bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, IG Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..