” Ad0i, muka dah gagah, perang4i Mak Gayah.. ” – PU Azman

Video PU Azman Dan Fizi Ali Menyak4t Ajak Shiro Sehingga Melat4h Buat Ramai Terhibur. Lah Tak Sangka Ajak Kaki Lat4h Juga Rupanya, Berdek4h Cik Man Tengok Perang4i Ajak. Haha !!

Bagi yang mengikuti stesen radio Suria FM pasti tidak b0san mendengar celoteh pelawak terkenal Ajak Shiro yang juga merupakan salah seorang penyampai radio di stesen radio tersebut. Bahkan gabungan Ajak bersama Fizi Ali dan Suraya memec4hkan suasana pagi.

Pelbagai topik dibincangkan dan menarik perhatian pendengar. Selain itu, segmen Cik Man Nak Cakap oleh pendakwah bebas iaitu PU Azman juga tak pernah memb0sankan dan ada sahaja perkongsian ilmu diberikan.

Meninjau di akaun Instagram PU Azman atau lebih gemar dikenali dengan panggilan Cik Man telah berkongsi satu video yang memaparkan aksi Ajak sedang disak4t oleh Fizi Ali sehinggakan Ajak melat4h berkali-kali.

Kedengaran dalam video, Cik Man turut berdek4h ketawa melihat aksi melat4h Ajak dan sempat meny4kat Ajak. Sehingga kini video tersebut telah mendapat ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya terhibur dan ada yang tidak menyangka bahawa Ajak juga seorang yang mel4tah. Antara komen-komen menarik adalah :

” Yang pertama dgr tu dah tak tahan gelak, nak terkenc1ng ku dibuatnya hahaha. Lawak lah tak sangka Ajak melat4h.. “

” Amboi Cik Man suka betul kan gelakkan orang, hahahahaa. Sorry Ajak, kita pun nk tergelak tengok.. “

” Adui kelakar lah, Cik Man sempat lagi ye s4kat Ajak. Part ikan loncat2 tu paling win, hahahaha, sabar jalh.. “

” Kuat membahan betul Cik Man kita, hahaha comel pulak tengok Ajak melat4h, tumpang ketawa sekali.. “

” Ajak melat4h ke, haha baru tahu lah. Meriah konti ada Cik Man kaki sak4t. Fizi pun sempat lagi yer.. “

” Ehhh kaki latah juga ke Abg Ajak, hehee. Amboi kemain lagi Fizi mengus1k Ajak tu, Cik Man ketawa sampai tak henti2.. “

” Cik Man tggu lah, nanti Ajak menyakat balik Cik Man, hehehe. Tahu pula Ajak ni mel4tah, kant0ii sudah haha.. “

Bagi yang mengikuti akaun Instagram Ajak, Ajak pun sering berkongsi video meny4kat Cik Man. Malah keakraban antara mereka berdua sudah seperti adik dan abang. Apa-apa pun semoga Ajak dan Cik Man terus berjaya dalam bidang yang diceburi oleh mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : IG PU Azman, Ajak Shiro

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..