” Dah lain dah theme birthday kek, cute sangat keknya.. ” – Netizen

Video Mira Filzah Membuat Kej0tan Sempena Hari Lahir Buat Suaminya, Wan Emir Astar. Wah Reaksi Emir Bila Tengok Kek Birthday Tu Terkej0t Sungguh. Amir Pun So Cute Walaupun Nampak Kepala Je !!

Meninjau akaun Instagram Mira Filzah, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Mira membuat kej0tan hari lahir buat suaminya, Emir. Emir yang menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 32 pastinya lebih gembira tahun ini apatah lagi sudah ada si comel Wan Khair Amir bersama mereka.

Dalam video ini dapat dilihat reaksi wajah Emir yang teruja ketika membuka matanya. Tersedia di harapan Emir sebiji kek berwarna biru yang ditempah khas untuknya. Kek tersebut dihiasi dengan dekorasi patung lelaki memangku seorang bayi menggambarkan Emir bersama anaknya, Amir.

Mira turut mencoretkan ucapan hari lahir yang cukup sweet buat Emir. Kata Mira, Amir bertuah kerana Emir adalah bapanya. Seorang suami yang hebat, penyabar, penyayang dan baik hati itu Emir pada pandangan Mira.

Mira juga yakin Emir merupakan role model terbaik untuk anak mereka. Harapan Mira agar suaminya ini sentiasa dalam lindungan Allah selalu dan dirahmati-Nya. 32 tahun yang indah dan tahun pertama disambut sebagai seorang ayah.

Jom tonton video di bawah :

Baru sejam dikongsikan, posting ini telahpun merekodkan hampir 80 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Tudung sarung pun cantik Mira ni. Alolo Amir so cute walaupun nampak kepala je hehe.. “

” Happy birthday wanemirastar. Semoga segala kebaikan untuk kamu dan seisi keluarga. Lah birthday sebelah sebelah.. “

” Comel betul kek birthday Emir, surpr1se betul muka tengok kek sendiri hehe. Happy birthday Emir aka ayah Amir.. “

” Hee comelnya kek, happy birthday Wan Emir Astar. So sweet they say we love our husband even more after seeing how they are after they became a father. Its a new phase of love. Happy Birthday Amir’s daddy.. “

” Happy birthday papa Amir. Dah lain dah theme birthday cake haha. Well sudah bergelar papa, hidup berubah hehe.. cute ke cake tu, kena sangat.. “

” Cutenya kek tu, happy birthday Emir. May Allah bless your little family. Sweet je wish Mira untuk Emir, Muka pun nampak makin seiras.. “

” So sweet, happy birthday papa Khair Amir. cute sangat keknya, comelnya si kecil tu. Nampak dah ikut muka mama dia.. “

Seronoknya Emir, istimewa sungguh keknya sampai tersenyum lebar. Selamat hari lahir Emir daripada kami di Berita Kopak. Semoga dengan bertambahnya usia, Emir dikurniakan Allah rezeki yang melimpah ruah dan bahagia selalu bersama Mira dan Amir.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mira Filzah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..