” Rajin betul Omma melayan Isaac, cutenya.. ” – Netizen

Video Isaac Raees Bermain Pondok-Pondok Bersama Mummy, Daddy Serta Ommanya Buat Ramai Ger4m. Comel Sangat Gelagat Isaac, Pondok Isaac Pun Cantik Sangat. Rajin Sungguh Omma Melayan Cucu Kesayangan !!

Umum mengetahui yang pasangan selebriti, Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza serta cahaya mata mereka, Isaac Raees kini berada di Perth, Australia. Pasangan ini berada di sana beberapa hari sebelum 1 Syawal lalu kerana menyambut hari raya aidilfitri di sana.

Meninjau ke akaun Instagram ibu Zahirah iaitu Maslinda Yusoff, p0sting terbaru yang dimuatnaik telah meraih perhatian ramai. Maslinda telah berkongsi video dan gambar Isaac sedang bermain pondok-pondok bersama ibu dan bapanya.

Maslinda telah membina sebuah khemah di tepi rumahnya dengan mengikat beberapa kain untuk dijadikan dinding. Di dalamnya dibentangkan tilam dan juga diletakkan beberapa bantal. Nampak menarik dan cantik juga khemah Isaac.

Isaac dilihat berlari ke sana dan ke mari sambil keluar dan masuk ke dalam khemahnya. Turut ditulis nama Isaac di atas sekeping kertas dan digantungkan di hadapan khemah. Wah rajin sungguh Omma Isaac melayan Isaac untuk bermain.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Lagi perkongsian di Instagram :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Isaac. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Ijack masih di Australia ? kat sana best kan.. Kalau isaac ada adik lagi meriahlah rumah oma.. comel..  “

” Alolor dah besar dah dia hensem + cute.. dah besar mesti handsome ni.. dalamnya lesung pipit dia.. ger4m temgok.. “

” Cutenye main makcik2 dia… Sooo smart to close shutter.. Rajin oma maslindayusoff_ melayan cucu si comel isaacraees.. “

” Hehehe comelnya. Anak sape ni. Manis dgn senyuman. Rajin betul omma melayan ijack.. this is life.. so cute isaac.. “

” So adorable handsome boy Isaac Raees. Sentiasa comel dgn senyuman. Issac Anak pintar.. hm back then i main benda ni sorang2 je.. “

” Assalamualaikum Isaac, so so comel sangat.. ger4m tengok isaac.. handsome boy.. si lesung pipit menawan hati.. “

” Daddy & mummy want to work kena balik.. Isaac suka lari2 yer. Ijjack big clever boy now.. bila nak balik malaysia ijack.. “

Isaac adalah satu-satunya cucu kesayangan Omma, pastinya Isaac sangat manja dengan Omma nya. Apa sahaja kerenah Isaac pasti dilayan oleh Omma kan. Apabila Isaac pulang ke Malaysia nanti pastinya akan dirindui oleh Omma.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maslinda Yusoff, Zahirah Macwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..