” Pandai Aidil cover time nak paut tangan Fasha tu, haha comel.. ” – Netizen

Video Aksi Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Ketika Bergambar Di Red Carpet Anugerah MeleT0P Era 2021 Raih Perhatian Peminat. Pasangan Paling Sweet Dan Serasi. Pandai Aidil Cover Masa Fasha Alih Tangan Tu, Hehe !!

Beberapa hari lalu telah berlangsungnya majlis Anugerah MeleT0P Era (AME2021). Bertemakan busana Glam Legend menerusi tagline #YangFreshYangLagend, majlis tersebut telah diadakan di Pusat Konvesyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Seperti acara red carpet anugerah lain, rata-rata artis yang hadir tampil dengan warna warni bagi menghidupkan suasana. Mencur1 tumpuan kali ini adalah pasangan selebriti iaitu Fasha Sandha dan suaminya, Aidil Aziz.

Dalam satu video yang dikongsikan oleh Fasha, telah memaparkan Fasha bersama suaminya, Aidil Aziz ketika sedang sesi bergambar di anugerah tersebut. Aksi Aidil yang ‘pandai c0ver’ semasa Fasha tidak sengaja mengalihkan tangan ketika Aidil mahu memegang tangannya mencuit hati peminat.

Selain itu, mengenakan tema busana berwarna hitam, pasangan ini kelihatan sangat berseri-seri. Turut tercalon menerusi kategori Couple MeleT0P, namun Fasha Sandha telah memenangi anugerah Pelakon MeleT0p menerusi telefilem Sih1r Pem1sah.

Jom tonton video di bawah :

Aksi comel Fasha dan Aidil ketika sesi bergambar telah mencur1 perhatian para peminat dan mereka juga turut mengucapkan tahniah atas kemenangan Fasha. Antara komen-komen menarik adalah :

” Pandai Aidil cover time nak paut tangan Fasha tu, haha comel. Patutnya pasangan ini menang semalam tau, sbb sweet sangat.. “

” Matching n loving couple, comel lah tengok time Fasha tak pegang tangan Aidil tu, tergelak besar Aidil, hahaha.. “

” Dah macam2 gaya, hahaa. So beautiful Fasha nampak seorang yg penyayang huhu. Tahniah sebab menang.. “

” Mcm enchanteur la, bersemut kite tgok. Tahniah Fasha, suka tengok pasangan ni, simple n cantik sangat.. “

” Congrats Fasha. Cantik berseri-seri sangat, untung Aidil dapat wife selembut Fasha tau, hehe.. “

” Congrates kak Fasha, finally menang. Berbaloi dengan lakonan kak Fasha, sebab memang layak sangat.. “

” Best couple la sepatutnya. Anyway tahniah Fasha. Suka betul lah dengan pasangan ni, sbb tak over pun dalam apa-apa hal.. “

Alahai memang sweet sangat pasangan ini, walaupun ada je aksi yang tidak disengajakan tetap maintain comel tau. Apa-apa pun tahniah Fasha, semoga selepas ini Fasha akan terus maju jaya dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha, Aidil Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..